15.07.17, 15:07

Synertime zajmie się działaniami PR dla Squli

Logo Synertime
Fot.: materiały prasowe

Squla – innowacyjna, międzynarodowa platforma edukacyjna – powierzyła obsługę w zakresie media relations, działań edukacyjnych, pozycjonowania ekspertów oraz relacji z blogerami agencji Synertime.

Squla.pl to platforma edukacyjna dla dzieci, która pozwala im uczyć się przez zabawę. Platforma zawiera prawie 50 000 zadań w postaci zadań, gier i quizów, o różnym poziomie trudności, przeznaczonych dla uczniów klas 1-6 szkoły podstawowej oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym. Właścicielem Squli jest holenderski startup FutureWhiz Media B.V.

Klient ten został pozyskany w wyniku konkursu ofert, a umowa ma charakter stały. Squla korzystała wcześniej ze wsparcia PR agencji Clue PR. 

Synertime zajmie się bieżącym kontaktem z mediami, tworzeniem materiałów promocyjnych, współpracą z blogerami i organizacją eventów prasowych, a także pozycjonowaniem w mediach ekspertów Squli: Marty Żysko-Pałuby, psychologa i psychoterapeuty, a także Doroty Janczak, eksperta  wykorzystania nowych technologii
w edukacji.

Nadzór nad projektem sprawują wiceprezes agencji, Ewa Kaczmarek i szef zespołu, Marta Bełza.

Komentarze

Powiązane

20.09.17, 20:09
reklama & PR » informacje
Dobrzy ludzie od internetu. Kampania INEA
„Supermiło, że jesteś naszym klientem”, „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy” – to hasła z nowej kampanii wizerunkowej INEA „Dobrzy ludzie od internetu”.
20.09.17, 19:09
reklama & PR » informacje
Think Kong dla NN Investment Partners TFI S.A.
Na mocy umowy agencja Think Kong jest odpowiedzialna za wsparcie strategiczne oraz realizację działań content marketingowych i SEO mających na celu promocję produktów inwestycyjnych NN Investment Partners TFI. 
20.09.17, 18:09
reklama & PR » informacje
AXA Assistance nowym klientem iProspect
Agencja performance marketingowa iProspect, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozpoczęła współpracę z AXA Assistance. 
20.09.17, 17:09
reklama & PR » informacje
Hyperbook i Hyperbook Studio klientami Galaktus PR
Agencja Galaktus PR nawiązała współpracę z Hyperbook i Hyperbook Studio . 
20.09.17, 16:09
reklama & PR » informacje
Gellwe ze strategią od H2O Creative
W ramach podjętej współpracy, H2O Creative odpowiedzialne jest za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii repozycjonowania marki Gellwe (FoodCare) na polskim rynku.
20.09.17, 15:09
reklama & PR » informacje
Odkryj ją na nowo! Kampania marki Gatta
Gatta przygotowała nową kampanię telewizyjną pod hasłem „Odkryj ją na nowo”. Jej celem jest pokazanie oferty marki szerszej niż tylko rajstopy, stworzonej tak, by różne kobiety mogły w niej odkryć coś dla siebie.
20.09.17, 13:09
reklama & PR » informacje
Kostrzewa PR dla marki Enjoy Pure Life
Kostrzewa PR opracowuje nową strategię PR dla firmy Purella Food. Agencja odpowiada za realizację intensywnej kampanii PR w mediach oraz social media dla rozwijającej się marki Enjoy Pure Life.
20.09.17, 10:09
reklama & PR » informacje
Dentos uruchomił międzynarodową sieć agencji public affairs
We wrześniu 2017 r. wystartowała międzynarodowa sieć agencji public affairs: "Nextlaw Global Public Affairs Network”, utworzona przez Dentons – największą firmę prawniczą świata. W nowej sieci znalazło się 60 agencji, oferujących usługi public affairs w ponad 100 krajach, w tym polska firma Vision Group.
19.09.17, 20:09
reklama & PR » informacje
Nowy mop Ultramax wyręczy też ciebie. Kampania reklamowa mopa Ultramax
Marka Vileda rozpoczęła kampanię promocyjną ulepszonego mopa płaskiego Ultramax. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 18 września do 29 października br.
19.09.17, 14:09
reklama & PR » ludzie
Paweł Obidziński w Saatchi IS
Od października br. do zespołu Saatchi & Saatchi IS dołącza Paweł Obidziński jako Head of Operations. Będzie on odpowiedzialny za zarządzanie zespołami produkcyjnymi i optymalizację procesów wewnętrznych, struktury oraz szeroko pojętym business inteligence. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 21.10.17

Do zdobycia jeden egzeplarz książki "Nalewka zapomnienia czyli bajka dla nieco starszych dziewczynek".

do 20.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Fortuna i namiętności. Klątwa".

do 19.10.17

Do zdobycia jeden egzeplarz książki "Gry i zabwy dla dzieci".

Kalendarium
Dziś jest 22 września 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL