06.07.17, 10:07

Maciej Majzner w 38PR & Content Communication

Maciej Majzner
Fot.: materiały prasowe

Maciej Majzner dołączył do zespołu 38PR & Content Communication i wzmocni siły agencji w projektach związanych z modą i stylem życia m.in.: #Supermodelka Plus Size. Jest człowiekiem kilku zawodów – łączy pracę PR-owca, producenta i reżysera pokazów mody oraz prowadzącego wydarzenia.

W latach 2014-2017 zajmował się projektami PR z branży mody i lifestyle m.in.: VAN GRAAF, Atlantis The Palm, Telekamery Teletygodnia, GrandFront czy India Tourism. Od 2012 roku poza PR-em zajmuje się produkcją i reżyserią pokazów mody. Ma na swoim koncie m.in. produkcję i reżyserię pokazu Łukasza Jemioła, reżyserię pokazu Spragnieni Piękna - charytatywnego pokazu sukien stworzonych przez czołowych polskich projektantów dla Muzeum Narodowego, VERSACE, Piccione.Piccione, Simple x Dorota Williams - kolekcji stworzonej we współpracy z serialem Druga Szansa, La Mania, MMC, Próchnik, Thecadess, Kossmann, Hector&Karger, Maja Sablewska dla Mohito, Omenaa Foundation / Mustache, L’Oreal - Matrix, Fashion Philosophy Fashion Week Poland, Fashion Designer Awards, Warsaw Fashion Weekend, a także gale dyplomowe szkół projektowania - Via Moda i Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru.

Zanim został PR- owcem i reżyserem pokazów współpracował m.in. z Joanną Horodyńską, której był asystentem, Malwiną Wędzikowską, z którą współtworzył stylizacje programu „Top Model” i „The Voice of Poland”. Dla Fashion TV współtworzył strategię marketingową.

Komentarze

Powiązane

23.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Płacę później. GoldenSubmarine i Bidlab dla PayU
PayU promuje nową usługę „Płacę później” wspólnie z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz agencją mediową Bidlab. 
23.11.17, 12:11
reklama & PR » informacje
Partner of Promotion z wygranym przetargiem na obsługę dwóch projektów STIHL
Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę PR kolejnych projektów dla marki STIHL. W ramach działań agencja odpowiada za obsługę komunikacyjną Mistrzostw Świata STIHL TIMBERSPORTS oraz Stihl Poznań Ice Festival 2017.
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
MediaCom przejmuje budżet mediowy marki Opel
Dom mediowy MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska. Przejęcie budżetu jest wynikiem wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA. 
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Firma AMS postawiła pięć nowych wiat Warta w Poznaniu
Nowością w miejskiej infrastrukturze Poznania, która pojawiła się po remoncie torowiska tramwajowego na ul. Królowej Jadwigi, są nowoczesne, rozświetlające przestrzeń wiaty zainstalowane przez AMS.
23.11.17, 10:11
reklama & PR » informacje
Deloitte Digital CE współpracuje z Acne
Firma Deloitte Digital Central Europe nawiązała współpracę z agencją kreatywną Acne ze Sztokholmu, która została kupiona przez Deloitte NWE (struktura Deloitte na region Europy Północnej i Zachodniej) w sierpniu br. 
22.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Marka SINSKIN w portfolio They.pl
We wrześniu br. na rynku pojawiła się nowa marka semi-profesjonalnych kosmetyków kolorowych, dostępna w drogeriach Rossmann. They.pl odpowiada za launch SINSKIN w digitalu.
22.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
Prze!BIJEMY ceny innych sklepów. OleOle.pl rusza ze świąteczną kampanią
"Prze!BIJEMY ceny innych sklepów" to hasło tegorocznej kampanii świątecznej sklepu internetowego z elektroniką użytkową, AGD i RTV - OleOle.pl.
22.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Napoleon w kolejnej kampanii Carrefour
Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Carrefour autorstwa Saatchi & Saatchi IS. Po raz kolejny akcją zarządza Napoleon. 
W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour.
22.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
INSIGNIA obsłuży social media dla Ceramiki Paradyż w 2018 r.
Ceramika Paradyż (Grupa Paradyż) powierzyła prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji INSIGNIA. 
22.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Fisz głosem w nowej kampanii IKEA
Na początku listopada br. ruszyła świąteczna odsłona kampanii IKEA, która ma zachęcać Polaków nie tylko do zmian w domu z okazji Świąt i wizyt bliskich, lecz proponuje także zmianę sposobu postrzegania pozornych truizmów. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody. 

do 24.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest Nov. 24, 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.