06.07.17, 10:07

Maciej Majzner w 38PR & Content Communication

Maciej Majzner
Fot.: materiały prasowe

Maciej Majzner dołączył do zespołu 38PR & Content Communication i wzmocni siły agencji w projektach związanych z modą i stylem życia m.in.: #Supermodelka Plus Size. Jest człowiekiem kilku zawodów – łączy pracę PR-owca, producenta i reżysera pokazów mody oraz prowadzącego wydarzenia.

W latach 2014-2017 zajmował się projektami PR z branży mody i lifestyle m.in.: VAN GRAAF, Atlantis The Palm, Telekamery Teletygodnia, GrandFront czy India Tourism. Od 2012 roku poza PR-em zajmuje się produkcją i reżyserią pokazów mody. Ma na swoim koncie m.in. produkcję i reżyserię pokazu Łukasza Jemioła, reżyserię pokazu Spragnieni Piękna - charytatywnego pokazu sukien stworzonych przez czołowych polskich projektantów dla Muzeum Narodowego, VERSACE, Piccione.Piccione, Simple x Dorota Williams - kolekcji stworzonej we współpracy z serialem Druga Szansa, La Mania, MMC, Próchnik, Thecadess, Kossmann, Hector&Karger, Maja Sablewska dla Mohito, Omenaa Foundation / Mustache, L’Oreal - Matrix, Fashion Philosophy Fashion Week Poland, Fashion Designer Awards, Warsaw Fashion Weekend, a także gale dyplomowe szkół projektowania - Via Moda i Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru.

Zanim został PR- owcem i reżyserem pokazów współpracował m.in. z Joanną Horodyńską, której był asystentem, Malwiną Wędzikowską, z którą współtworzył stylizacje programu „Top Model” i „The Voice of Poland”. Dla Fashion TV współtworzył strategię marketingową.

Komentarze

Powiązane

25.07.17, 14:07
reklama & PR » ludzie
Jarosław Bębenek w LiquidThread
Z początkiem lipca br. do agencji LiquidThread dołączył Jarosław Bębenek, który wzmocni zespół pracujący dla Coca-Cola. Jarosław objął stanowisko Project Managera.
25.07.17, 12:07
reklama & PR » informacje
Partner of Promotion wspólnie z MottMacDonald
Agencja Partner of Promotion podjęła współpracę z MottMacDonald Polska. Firmy wspólnie zrealizują działania na rzecz Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej.
24.07.17, 19:07
reklama & PR » informacje
Gong stworzył inteligentny kapsel dla Tymbarku
Gong wygrał przetarg na obsługę Tymbarku i stworzył dla marki inteligentny kapsel. Innowacyjna aplikacja FunBot to pierwsze w Polsce wykorzystanie sztucznej inteligencji do komentowania zdjęć w czasie rzeczywistym.
24.07.17, 18:07
reklama & PR » informacje
Grześki wracają do szkoły. Akcja marki Grześki
Z myślą o dzieciach wracających do szkoły, marka Grześki organizuje akcję konsumencką pt. „Grześki wracają do szkoły”. Zgłoszenia będą przyjmowane od 15 sierpnia do 15 września br.
24.07.17, 17:07
reklama & PR » informacje
Audioriver Festival już po raz szósty z agencją Allegro
Agencja Allegro po raz 6. odpowiada za działania komunikacyjne wokół festiwalu Audioriver i wydarzeń mu towarzyszących. 12. edycja imprezy odbędzie się w Płocku w dniach 28-30 lipca br.
24.07.17, 16:07
reklama & PR » informacje
Powermat klientem Synertime
Powermat, innowacyjny startup z branży nowych technologii to kolejny klient Synertime. 
24.07.17, 13:07
reklama & PR » informacje
Nowy Desperados Nocturno przenosi imprezę na wyższy poziom
W sierpniu br. ruszy szeroka kampania wspierająca wprowadzenie nowego Desperadosa Noctruno. 
24.07.17, 12:07
reklama & PR » informacje
Zenith: konsumpcja video rośnie o 20 proc. dzięki urządzeniom mobilnym
Czas oglądania online video wzrośnie w 2017 r. aż o 20 proc. − wynika z opublikowanego przez agencję mediową Zenith raportu „Online Video Forecasts 2017”.
21.07.17, 16:07
reklama & PR » informacje
2b design promuje Polskę w Hannoverze i Astanie
W stolicy Kazachstanu – Astanie, w od 10 czerwca do 10 września br., trwają międzynarodowe targi Expo 2017. Motywem przewodnim wydarzenia jest „Energia przyszłości”. Za udział Polski w tym wydarzeniu odpowiedzialna jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ministerstwo Rozwoju.
21.07.17, 15:07
reklama & PR » informacje
SuperOdporność i MegaMózg. Nowi superbohaterowie BebiProgram
Wystartowała nowa kampania digitalowa marki Bebilon 2 i Bebilon Junior z Pronutra+ z dwoma bohaterami w roli głównej: SuperOdpornością i MegaMózgiem. Kampania ma na celu przedstawienie rozwoju odporności i mózgu dziecka z innej niż zazwyczaj perspektywy.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 30.09.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 26.09.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Niebieskie migdały".

do 24.09.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Uzasadniona wątpliwość".

Kalendarium
Dziś jest 27 lipca 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

15.09.2017 r., Kraków.

Http://www.Autodoc.PL