21.04.17, 17:04

Odzyskaj naturalny rytm. Kampania Lipton Green Ice Tea

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

18 kwietnia br. ruszyła kolejna odsłona kampanii Lipton Green Ice Tea pod hasłem przewodnim „Odzyskaj naturalny rytm“.

W ramach holistycznej kampanii, marka prowadzić będzie działania w telewizji, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży, a także organizować eventy.

Zaskakującym elementem kampanii mają być eventy, które przybrały formę sekretnych koncertów. Marka na swoim fanpage’u stopniowo ujawnia szczegóły. Znamy już artystów – będzie to występ duetu Andrzej Smolik/KEV FOX z Krzysztofem Zalewskim, którzy wystąpią 22 kwietnia w Warszawie. Miejsce koncertu nie jest znane, a liczba miejsc mocno ograniczona. Aby zdobyć zaproszenia wystarczy przyjść do Strefy Green przy Pasażu Wiecha i powiedzieć hasło opublikowane na Facebook’owym fanpage’u marki. Codziennie do rozdania są tylko cztery podwójne zaproszenia. Dla osób, którym nie uda się uzyskać biletów przez cały czas trwania koncertów będzie dostępny live stream na Facebook’u marki.

Strefa Green w Pasażu Wiecha ma być również zaskakującym elementem kampanii – kawałek ogrodu z żywych roślin zainstalowany w najbardziej betonowym punkcie stolicy. Ma to być miejsce na chwilę przerwy w codziennej miejskiej gonitwie oraz okazja do spróbowania Lipton Ice Tea.

Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Ewesa, strategię i realizację działań w Internecie powierzono agencji VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Komentarze

Powiązane

23.05.17, 12:05
reklama & PR » informacje
Adam Nawałka twarzą marki Fakro
„Żyj z wizją” to hasło najnowszej kampanii wizerunkowej FAKRO. Firma zdecydowała się na zaangażowanie do swoich działań promocyjnych trenera Adama Nawałkę.
23.05.17, 11:05
reklama & PR » informacje
Mindshare Polska wyodrębnia zespół FAST
FAST (Future Adaptive Specialist Teams) to nowoutworzony, specjalistyczny pion skupiający ekspertów w dziedzinie mediów adaptatywnych (tzw. real-time media) w Mindshare Polska. 
23.05.17, 09:05
reklama & PR » informacje
H&M Dworzec już w czerwcu w Warszawie
Marka odzieżowa H&M współpracuje z Cut The Mustard i BRAVE w ramach organizacji festiwalu muzycznego H&M Dworzec. Ma to być największe wydarzenie muzyczne w Warszawie w czerwcu br.
22.05.17, 23:05
reklama & PR » informacje
Sobieski Vodka klientem agencji Dziadek do orzechów
Przetarg na obsługę komunikacji marek Sobieski Vodka, Biała Dama oraz Impress powered by Sobieski wygrała agencja Dziadek do orzechów.
22.05.17, 16:05
reklama & PR » ludzie
Marta Głowacka w Isobar Polska
Do kierowanego przez Agnieszkę Gozdek działu strategii agencji Isobar Polska, dołączyła Marta Głowacka. 
22.05.17, 11:05
reklama & PR » ludzie
Tomasz Jaworski szefem działu TV & Multiscreen w K2 Media
Tomasz Jaworski, dotychczasowy Head of Multiscreen w K2 Media, awansował na stanowisko Dyrektora działu TV & Multiscreen. 
22.05.17, 10:05
reklama & PR » ludzie
Norbert Pęcherski dołącza do działu kreacji Isobar Polska
Norbert Pęcherski dołączył do działu kreacji agencji Isobar Polska. Będzie pracował na stanowisku copywritera. 
21.05.17, 18:05
reklama & PR » informacje
Zawsze lekkim krokiem. Schulz i Diosminex w musicalowym stylu
Wystartowała kampania reklamowa leku Diosminex, wykorzystująca trend femvertisingu. Spot realizowany w musicalowym stylu wyróżnia markę w kategorii. Za realizację odpowiada agencja Schulz brand friendly.
21.05.17, 16:05
reklama & PR » informacje
Wszystko zaczyna się od bieli. Nowa kampania marki Dekoral
Z początkiem maja br. marka Dekoral wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Wszystko zaczyna się od bieli”. Towarzyszy jej premiera nowego produktu – Dekoral Clean&White
21.05.17, 15:05
reklama & PR » informacje
Communication Unlimited odpowiedzialny za kampanię nowego Suzuki Swift
Na rynek wjeżdża nowy Suzuki Swift. Premierze towarzyszy kampania. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 23.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 24 maja 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL