21.04.17, 17:04

Odzyskaj naturalny rytm. Kampania Lipton Green Ice Tea

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

18 kwietnia br. ruszyła kolejna odsłona kampanii Lipton Green Ice Tea pod hasłem przewodnim „Odzyskaj naturalny rytm“.

W ramach holistycznej kampanii, marka prowadzić będzie działania w telewizji, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży, a także organizować eventy.

Zaskakującym elementem kampanii mają być eventy, które przybrały formę sekretnych koncertów. Marka na swoim fanpage’u stopniowo ujawnia szczegóły. Znamy już artystów – będzie to występ duetu Andrzej Smolik/KEV FOX z Krzysztofem Zalewskim, którzy wystąpią 22 kwietnia w Warszawie. Miejsce koncertu nie jest znane, a liczba miejsc mocno ograniczona. Aby zdobyć zaproszenia wystarczy przyjść do Strefy Green przy Pasażu Wiecha i powiedzieć hasło opublikowane na Facebook’owym fanpage’u marki. Codziennie do rozdania są tylko cztery podwójne zaproszenia. Dla osób, którym nie uda się uzyskać biletów przez cały czas trwania koncertów będzie dostępny live stream na Facebook’u marki.

Strefa Green w Pasażu Wiecha ma być również zaskakującym elementem kampanii – kawałek ogrodu z żywych roślin zainstalowany w najbardziej betonowym punkcie stolicy. Ma to być miejsce na chwilę przerwy w codziennej miejskiej gonitwie oraz okazja do spróbowania Lipton Ice Tea.

Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Ewesa, strategię i realizację działań w Internecie powierzono agencji VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Komentarze

Powiązane

11.12.17, 20:12
| reklama & PR » informacje
Herbatka LOVE bohaterką kampanii reklamowej TEEKANNE
4 grudnia br. rozpoczeła sie kampania reklamowa marki TEEKANNE. W najnowszym spocie promowana będzie herbatka LOVE, jeden z flagowych produktów firmy. 
11.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
GREY Group Poland komunikuje na nowych rynkach markę PEPCO
Międzynarodowa sieć dyskontów odzieżowo-przemysłowych PEPCO kontynuuje swoją ekspansję w kolejnych krajach CEE. Za całościową koordynację działań komunikacyjnych na nowych rynkach odpowiedzialna jest agencja Grey Group Poland. 
11.12.17, 17:12
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Janulewicz w Deloitte Digital
Do zespołu Deloitte Digital dołączyła Agnieszka Janulewicz, która objęła stanowisko Senior Research Consultant. W zespole Experience Design Janulewicz będzie zarządzała projektami badawczymi, które wspierają cały proces projektowy – od badań eksploracyjnych poprzez fazę ideacji aż po testy z użytkownikami.
11.12.17, 16:12
| reklama & PR » ludzie
Maciej Klin w San Markos
Prosto z nowojorskiego McCanna, Maciej Klin dołączył do zespołu kreatywnego agencji San Markos.
11.12.17, 10:12
| reklama & PR » informacje
Reklamowa inicjatywa ads.txt
Przejrzystość oraz proces automatyzacji zakupu i sprzedaży powierzchni zaczyna się komplikować. Rozwiązaniem ma być plik ads.txt umieszczony na stronie wydawcy. Artykuł ekspercki Jakuba Szczęsnego (CTO Yield Riser). 
10.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Vizeum Polska wspiera wejście do kin filmu Wojna płci
Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci" w reżyserii Jonathan'a Dayton'a i Valerie Faris. Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix. 
10.12.17, 13:12
| reklama & PR » informacje
PoZdro! Już po raz drugi z DDOB
Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Medicover realizowana w ramach Programu PoZdro!, który skierowany jest do dzieci i młodzieży. W działania promujące zdrowy tryb życia zaangażowała się influencerka Billie Sparrow. 
10.12.17, 11:12
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2017
Po raz XI przedstawiciele samorządów lokalnych, zarządu i sejmiku województwa łódzkiego, instytucji kultury i oświaty, mediów, branży turystycznej i lokalnych grup działania spotkali się podczas Forum Promocji Województwa Łódzkiego, które w tym roku odbyło się w dniach 4-5 grudnia br. w Słoku k/Bełchatowa. 
10.12.17, 09:12
| reklama & PR » informacje
Monday w szeregach IAB Polska
Monday (agencja komunikacji) przystąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. 
09.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
W linii prostej od natury. Świeże soki Cymes
Ruszyła kampania promującą produkty oznaczone certyfikatem „Jakość Tradycja” oraz Europejskim Certyfikatem Żywności Ekologicznej, w której występują świeże soki Cymes z marchwi i z marchwi z selerem, produkowane przez firmę Victoria Cymes.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 12.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Http://www.Autodoc.PL