21.04.17, 17:00

Odzyskaj naturalny rytm. Kampania Lipton Green Ice Tea

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

18 kwietnia br. ruszyła kolejna odsłona kampanii Lipton Green Ice Tea pod hasłem przewodnim „Odzyskaj naturalny rytm“.

W ramach holistycznej kampanii, marka prowadzić będzie działania w telewizji, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży, a także organizować eventy.

Zaskakującym elementem kampanii mają być eventy, które przybrały formę sekretnych koncertów. Marka na swoim fanpage’u stopniowo ujawnia szczegóły. Znamy już artystów – będzie to występ duetu Andrzej Smolik/KEV FOX z Krzysztofem Zalewskim, którzy wystąpią 22 kwietnia w Warszawie. Miejsce koncertu nie jest znane, a liczba miejsc mocno ograniczona. Aby zdobyć zaproszenia wystarczy przyjść do Strefy Green przy Pasażu Wiecha i powiedzieć hasło opublikowane na Facebook’owym fanpage’u marki. Codziennie do rozdania są tylko cztery podwójne zaproszenia. Dla osób, którym nie uda się uzyskać biletów przez cały czas trwania koncertów będzie dostępny live stream na Facebook’u marki.

Strefa Green w Pasażu Wiecha ma być również zaskakującym elementem kampanii – kawałek ogrodu z żywych roślin zainstalowany w najbardziej betonowym punkcie stolicy. Ma to być miejsce na chwilę przerwy w codziennej miejskiej gonitwie oraz okazja do spróbowania Lipton Ice Tea.

Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Ewesa, strategię i realizację działań w Internecie powierzono agencji VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Komentarze

Powiązane

17.02.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Opus B z kolejną kampanią Ranigast Max
Rozpoczęła się kolejna kampania telewizyjna marki Ranigast Max. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Agencja Reklamowa Opus B.
17.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Alior Bank promuje Pakiet kredytowy dla firm
13 lutego br., ruszyła intensywna kampania promująca Pakiet kredytowy Alior Banku skierowany do klientów biznesowych.
17.02.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
STS z umową sponsorską Polskiej Ligi Esportowej
Firma STS podpisała umowę sponsorską z Polską Ligą Esportową. Na jej mocy, STS uzyskał tytuł oficjalnego bukmachera topowych rozgrywek esportowych w kraju. Z tej okazji STS i Polska Liga Esportowa organizują mecz gwiazd, w którym weźmie udział 10 najlepszych zawodników polskich drużyn.
16.02.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Good One PR dla TuMieszkamy
Grono klientów agencji Good One PR powiększyło się o markę TuMieszkamy, zarządcę nieruchomości. Agencja zajmie się opracowaniem i realizacją planu komunikacji, relacjami z mediami oraz doradztwem w obszarze marketingu.
16.02.18, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Brejnak-Kowalska w VML
Do działu Client Service agencji VML dołączyła Magdalena Brejnak-Kowalska na stanowisku Account Director. Pokieruje zespołem zajmującym się mBankiem, w którym będzie odpowiadać za strategiczny rozwój biznesu Klienta i nadzór nad projektami 360 digital. 
16.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Snow PR dla Garmin Polska
Snow PR zajmie się kompleksową obsługą w zakresie public relations marki Garmin, producenta urządzeń wykorzystujących system nawigacji satelitarnej.
16.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Nie ma miłości bez procentów. Spot i bezalkoholowe piwo na rzecz Fundacji Rak’n’Roll
Fundacja Rak’n’Roll opublikowała w Walentynki w mediach społecznościowych spot pt. „Nie ma miłości bez procentów”, który ma przekonywać do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim ma opowiadać o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. 
16.02.18, 15:54
| internet » wydarzenia branżowe | reklama & PR » wydarzenia branżowe
Akademia WhitePress - startuje nowy projekt edukacyjny
WhitePress - największa w Polsce platforma realizująca kampanie influencer i content marketingowe  - uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm.  Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: "Wiedza oparta na praktyce".
16.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Laura Sabella oraz Karolina Kowner w zespole Linkleaders
Laura Sabella (copywriter) oraz Karolina Kowner (ekspert Digital) wzmacniają kompetencje employer brandingowe w agencji Linkleaders.
16.02.18, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Justyna Krzyżanowska przechodzi do New Age Media
Justyna Krzyżanowska objęła stanowisko International Marketing Manager w domu sprzedaży reklamy kinowej New Age Media. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL