21.04.17, 13:04

Giuseppe Bagorda i Maciej Koński w BrandBuddies

Giuseppe Bagorda i Maciej Koński dołączyli do zespołu BrandBuddies, polskiej platformy ułatwiającej nawiązywanie i utrzymywanie relacji z sieciowymi influencerami. Pierwszy objął funkcję Marketing Managera na rynkach zagranicznych, drugi Business Developera.

Giuseppe Bagorda pracował dla Celebro Media Network w Londynie oraz Hong Kongu. Jako Business Development Manager wspierał marki takie jak Coca-Cola, Reebok, BBC, Vice i Discovery Channel. Ostatnio związany był z AdjustYourSet gdzie jako Content Marketing Manager nadzorował tworzenie treści dla Marks & Spencer, ITV, Gucci, Barclaycard i British Airways. Bagorda studiował na uniwersytecie IED w Rzymie, UCA w Epson i na Uniwersytecie Nowojorskim. Jako Marketing Manager w BrandBuddies będzie rozwijał markę i biznes platformy poza Polską ze szczególnym naciskiem na rynek brytyjski.

Maciej Koński był związany z Biurem Podróży Reklamy, a ostatnio z faceADDICTED. Nadzorował platformę REACHaBLOGGER, gdzie realizował kampanie dla DADA, Raiffeisen czy Zalando. Prowadzi ponadto niezależną wytwórnię muzyczną Lekter Records. Jako Business Developer w BrandBuddies będzie zajmował się rozwojem biznesu oraz wsparciem strategicznym i kreatywnym klientów narzędzia.

Komentarze

Powiązane

23.05.17, 12:05
reklama & PR » informacje
Adam Nawałka twarzą marki Fakro
„Żyj z wizją” to hasło najnowszej kampanii wizerunkowej FAKRO. Firma zdecydowała się na zaangażowanie do swoich działań promocyjnych trenera Adama Nawałkę.
23.05.17, 11:05
reklama & PR » informacje
Mindshare Polska wyodrębnia zespół FAST
FAST (Future Adaptive Specialist Teams) to nowoutworzony, specjalistyczny pion skupiający ekspertów w dziedzinie mediów adaptatywnych (tzw. real-time media) w Mindshare Polska. 
23.05.17, 09:05
reklama & PR » informacje
H&M Dworzec już w czerwcu w Warszawie
Marka odzieżowa H&M współpracuje z Cut The Mustard i BRAVE w ramach organizacji festiwalu muzycznego H&M Dworzec. Ma to być największe wydarzenie muzyczne w Warszawie w czerwcu br.
22.05.17, 23:05
reklama & PR » informacje
Sobieski Vodka klientem agencji Dziadek do orzechów
Przetarg na obsługę komunikacji marek Sobieski Vodka, Biała Dama oraz Impress powered by Sobieski wygrała agencja Dziadek do orzechów.
22.05.17, 16:05
reklama & PR » ludzie
Marta Głowacka w Isobar Polska
Do kierowanego przez Agnieszkę Gozdek działu strategii agencji Isobar Polska, dołączyła Marta Głowacka. 
22.05.17, 11:05
reklama & PR » ludzie
Tomasz Jaworski szefem działu TV & Multiscreen w K2 Media
Tomasz Jaworski, dotychczasowy Head of Multiscreen w K2 Media, awansował na stanowisko Dyrektora działu TV & Multiscreen. 
22.05.17, 10:05
reklama & PR » ludzie
Norbert Pęcherski dołącza do działu kreacji Isobar Polska
Norbert Pęcherski dołączył do działu kreacji agencji Isobar Polska. Będzie pracował na stanowisku copywritera. 
21.05.17, 18:05
reklama & PR » informacje
Zawsze lekkim krokiem. Schulz i Diosminex w musicalowym stylu
Wystartowała kampania reklamowa leku Diosminex, wykorzystująca trend femvertisingu. Spot realizowany w musicalowym stylu wyróżnia markę w kategorii. Za realizację odpowiada agencja Schulz brand friendly.
21.05.17, 16:05
reklama & PR » informacje
Wszystko zaczyna się od bieli. Nowa kampania marki Dekoral
Z początkiem maja br. marka Dekoral wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Wszystko zaczyna się od bieli”. Towarzyszy jej premiera nowego produktu – Dekoral Clean&White
21.05.17, 15:05
reklama & PR » informacje
Communication Unlimited odpowiedzialny za kampanię nowego Suzuki Swift
Na rynek wjeżdża nowy Suzuki Swift. Premierze towarzyszy kampania. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 23.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 24 maja 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL