20.03.17, 14:03

Michał Cortez w Hypermedia

Michał Cortez
Fot.: materiały prasowe

W marcu br. do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez, który objął rolę Dyrektora eCommerce.

Jako Dyrektor eCommerce, Cortez będzie zajmować się przygotowywaniem kompleksowych strategii dla marek i sklepów internetowych oraz optymalizacją projektów e-commerce dla klientów całej grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Przed dołączeniem do Hypermedia linked by Isobar Michał Cortez był związany z Saatchi & Saatchi IS, gdzie odpowiadał za jakość zintegrowanych strategii eCommerce i eMerchandisingowych na poziomie lokalnym, regionalnym i globalnym. Zbudował, wyszkolił i zarządzał działem eCommerce Strategy z którym wspólnie prowadził projekty m.in. dla P&G, Microsoft, GlaxoSmithKline, MARS, Duracell, Polkomtel czy Visa.

Cortez wiele lat spędził również po stronie klienckiej - współtworząc m.in. ANSWEAR.com i kanał sprzedaży online dla jednej z największych sieci handlowych w sektorze sportstyle – Sizeer.

Komentarze

Powiązane

24.03.17, 08:03
reklama & PR » informacje
Lech Lite w maju ze spotem TV
Na rynku pojawił się Lech Lite (Kompania Piwowarska) - lekki lager o niższej zawartości alkoholu. Wprowadzeniu produktu towarzyszy kampania.
23.03.17, 21:03
reklama & PR » informacje
Bodymax w wiosennej kampanii
Z początkiem marca 2017 r. wystartowała kampania reklamowa marki Bodymax (portfolio Orkla Care) działającej na rynku suplementów diety w Polsce.
23.03.17, 16:03
reklama & PR » informacje
Michael Bridge Communication także dla marki Kotlin
Firma Maspex przedłużyła współpracę z agencją Michael Bridge Communication na działania PR dla marek Łowicz i Krakus. Agencja powiększyła także swoje portfolio o nową markę – ketchupy Kotlin.
23.03.17, 14:03
reklama & PR » informacje
LoveBrands Relations dla Zortrax
Polski producent drukarek 3D, Zortrax, rozpoczął współpracę z agencją LoveBrands Relations.
23.03.17, 13:03
reklama & PR » informacje
WIZZ AIR z międzynarodową kampanią w kinach
Linie lotnicze Wizz Air wystartowały z wizerunkową kampanią kinową na czterech rynkach: w Polsce, Bułgarii, Rumunii i na Węgrzech.
23.03.17, 12:03
reklama & PR » ludzie
Karolina Bełkot w Best Brands PR
Do zespołu agencji Best Brands PR dołączyła Karolina Bełkot.
23.03.17, 10:03
reklama & PR » ludzie
Katarzyna Szulc w Infinity Media
W styczniu br., do zespołu Infinity Media dołączyła Katarzyna Szulc, która objęła stanowisko Junior Media Specialist. 
23.03.17, 08:03
reklama & PR » ludzie
Awanse w Szeri Szeri
Agencja Szeri Szeri, należąca do grupy AdNext, utworzyła dwa nowe zespoły.
22.03.17, 18:03
reklama & PR » informacje
Cube Group dla Manutan Polska
Agencja performance marketingowa Cube Group prowadzi działania dla Manutan Polska, europejskiego dostawcy produktów wyposażenia magazynów, warsztatów, zakładów produkcyjnych i biur. 
22.03.17, 16:03
reklama & PR » informacje
18 dzielnic w dedykowanej kampanii marki Królewskie
Jedno miasto, 18 dzielnic i nieskończenie wiele historii i miejsc do odkrycia. Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania tych miejsc.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 29.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 24.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki Bernadette McDonald "Alpejscy Wojownicy".

Kalendarium
Dziś jest 25 marca 2017
Polecamy
Konferencje

22.04.2017 r., Lublin.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL