20.03.17, 07:03

Trip we dwoje. Nowy format wideo na Gazeta.pl

Nowy format Gazeta.pl
Fot.: materiały prasowe

Ciekawe miejsca na weekend, najlepsze parki trampolin i magiczne lokalizacje w Polsce i Europie - to pierwsze atrakcje, które użytkownikom Gazeta.pl zaprezentuje para youtuberów z kanału Treneiro Vlog. Nowy format „Trip we dwoje” będzie pojawiał się na głównej stronie portalu w każdy piątek. Pierwszy pojawił się 17 marca br.

„Trip we dwoje” to najnowszy format wideo na Gazeta.pl, poświęcony podróżom, interesującym miejscom i aktywnemu stylowi życia. Materiały realizowane są we współpracy z Zuzanną Kloc i Andrzejem Marchlewskim - parą znaną z vloga Treneiro, która od dwóch lat razem podróżuje i dokumentuje swoje wyprawy.

„Trip we dwoje” jest efektem naszej współpracy z youtuberami z sieci Epic Makers. Połączenie ich energii z doświadczeniem naszego zespołu zaowocowało powstaniem unikatowej propozycji. Chcemy, żeby nasze formaty wideo przede wszystkim inspirowały użytkowników i były nowoczesne w formie, a nie jedynie powielały schematy znane z telewizji czy YouTuba" - mówi Anna Gumkowska, dyrektor biznesu lifestyle w Gazeta.pl.

W każdym odcinku youtuberzy zabiorą użytkowników w podróż do wybranych miejsc w Polsce lub w Europie, w których można aktywnie spędzać czas. Podzielą się swoimi spostrzeżeniami i polecą najciekawsze atrakcje, które nie zawsze można znaleźć w przewodniku. 

Format skierowany jest do osób, które szukają inspiracji i chcą ciekawie spędzić czas we dwoje. Nowe odcinki, trwające ok. 2-3 minuty, będą pojawiały się na stronie głównej Gazeta.pl w każdy piątek. Dzięki krótkiej, dostosowanej do mediów społecznościowych formie i dynamicznemu montażowi, materiały będzie można oglądać także na urządzeniach mobilnych i za pośrednictwem Facebooka.

Komentarze

Powiązane

09.08.17, 18:08
internet » informacje
Reklama daje wolność mediom. Akcja Wirtualnej Polski
Wystartowała kampania Wirtualnej Polski, której celem jest przypomnienie użytkownikom, że reklamy stanowią podstawowe źródło utrzymania mediów.
08.08.17, 12:08
internet » badania rynku
Twitter.com rzadziej odwiedzany w weekendy
W lipcu br., stronę internetową Twitter.com odwiedzało codziennie średnio 1,4 proc. polskich internautów. Zdecydowanie mniejszą ochotę na ćwierkanie użytkownicy mieli w weekendy. 
08.08.17, 09:08
internet » ludzie
Anna J. Dudek w zespole serwisu Wysokieobcasy.pl
W sierpniu br. do zespołu serwisu Wysokieobcasy.pl dołączyła Anna J. Dudek, która będzie redaktorką prowadzącą.
07.08.17, 19:08
internet » informacje
WP Pilot - wakacyjna promocja pakietu
WP Pilot - telewizyjny serwis streamingowy, przygotował specjalną promocję. Na każdym urządzeniu  do końca sierpnia br. można  oglądać  ponad 80 kanałów telewizyjnych za 9.90 zł.
07.08.17, 17:08
internet » badania rynku
Płatności zbliżeniowe najpopularniejsze wśród Millenialsów
Tak wynika z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Portfel Polaka”, który kompleksowo porusza tematykę związaną z podejściem Polaków do finansów.
05.08.17, 18:08
internet » informacje
Dekoral udostępnił Wizualizer 3.0
Dekoral wprowadza nową wersję kultowej aplikacji, umożliwiającej wirtualny dobór koloru we wnętrzu. Wizualizer 3.0 został udostępniony na stronie producenta z początkiem lipca br.
03.08.17, 16:08
internet » informacje
Magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK stworzył limitowaną kolekcję lnianych tekstyliów
Do e-sklepu KUKBUK trafiła limitowana kolekcja tekstyliów kuchennych oraz stołowych stworzona przez magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK. Kolekcja „NaturaLnie” liczy osiem produktów. Wszystkie są w 100 proc. lniane i uszyte w Polsce.
03.08.17, 14:08
internet » informacje
Interia relacjonuje Przystanek Woodstock
Portal Interia.pl, partner internetowy największego festiwalu w tej części świata, przygotował raport specjalny, w którym gromadzone będą materiały z 23. edycji Przystanku Woodstock.
03.08.17, 10:08
internet » informacje
Gemius: branża turystyczna reklamuje się z wideo online
Spośród blisko 55 mln emisji reklam wideo online firm z branży turystycznej jedna trzecia odbywała się za pośrednictwem Youtube.com. Nadawcą spotów o największym dotarciu do odbiorców było biuro podróży Rainbow.
02.08.17, 16:08
internet » informacje
Ruszył konkurs EDUinspiracje - Media
Od 1 sierpnia br. rusza konkurs dla dziennikarzy EDUinspiracje – Media, który ma na celu zaprezentowanie najlepszych materiałów podejmujących tematykę programów edukacyjnych finansowanych ze środków Unii Europejskiej i EOG.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Konkursy
do 11.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Łowca szczurów".

do 10.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Opowieści tajemnicze i szalone".

do 02.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Zatoka Latarni".

Kalendarium
Dziś jest 17 sierpnia 2017
Polecamy
Konferencje

15.09.2017 r., Kraków.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL