20.03.17, 17:03

Digital Kingdom z wygranym przetargiem firmy Randstad

Logotypy marki
Fot.: materiały prasowe

Agencja Digital Kingdom przejmuje obsługę Social Media międzynarodowej agencji zatrudnienia Randstad. Współpraca ma charakter długoterminowy.

Digital Kingdom w ramach współpracy zajmuje się strategią obecności Ranstad Polska w Social Media, content management’em oraz obsługą wszystkich kanałów marki (Facebook, LinkedIn, Twitter, GoldenLine, Google+). Ponadto agencja odpowiada za kreację, optymalizację kampanii oraz prowadzenie różnego rodzaju aktywacji.

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu rozstrzygniętego na początku br. Umowa ma charakter długoterminowy.

Komentarze

Powiązane

13.08.17, 16:08
reklama & PR » informacje
Nowa identyfikacja wizualna Vobis na 25. urodziny
Marka Vobis, specjalizująca się w sprzedaży komputerów, urządzeń mobilnych, a także sprzętu RTV i AGD, przeszła rebranding.
11.08.17, 19:08
reklama & PR » informacje
Wystartowała kampania marki PURINA AdVENTuROS
Z początkiem sierpnia br. wystartowała kampania reklamowa marki PURINA AdVENTuROS należącej do NESTLÉ, która potrwa kilka najbliższych tygodni. 
11.08.17, 18:08
reklama & PR » informacje
Agencja Practum zadba o komunikację marki Porta
Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczął współpracę z agencją PR Practum Consulting w zakresie doradztwa strategicznego, PR korporacyjnego i produktowego oraz komunikacji kryzysowej.
11.08.17, 16:08
reklama & PR » informacje
Ewa Chodakowska w kampanii adidas Women Must Haves
Wystartowała kampania reklamowa adidas Women Must Haves z Ewą Chodakowską w roli głównej. To pierwsza lokalna kampania marki indywidualnie dopasowana do profilu wieloletniej ambasadorki.
11.08.17, 14:08
reklama & PR » ludzie
Małgorzata Kamińska wzmacnia dział Publishing & Innovations w Cube Group
Małgorzata Kamińska objęła stanowisko Affiliate Managera w dziale Publishing & Innovations w agencji Cube Group. Ostatnio pracowała w Awin (dawniej Zanox).
11.08.17, 13:08
reklama & PR » ludzie
Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group
Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group jako client service director. Pokieruje jednym z pionów klienckich grupy.
11.08.17, 11:08
reklama & PR » informacje
Śliwka Nałęczowska z promocją Śliwkobranie Złotobranie
Marka Solidarność startuje z akcją promocyjną Śliwkobranie Złotobranie. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe niestandardowe ekspozycje Śliwki Nałęczowskiej. W loterii marki codziennie do wygrania będzie 100 śliwkowych złoconych zawieszek.
11.08.17, 10:08
reklama & PR » ludzie
Agnieszka Nowak i Agnieszka Le Hong w McCann & MRM
Do zespołu agencji McCann & MRM dołączyła Agnieszka Nowak jako Junior Art Director oraz Agnieszka Le Hong obejmując stanowisko Digital Designer.
10.08.17, 20:08
reklama & PR » informacje
Ruszyła kampania aplikacji Tankuj24
Z początkiem sierpnia br. wystartowała kampania Tankuj24, aplikacji stworzonej przez Unimot. 
10.08.17, 18:08
reklama & PR » informacje
„Bezpieczne wakacje” ze Screen Network
Screen Network prowadzi akcję społeczną „Bezpieczne wakacje”, która ma na celu popularyzację bezpiecznych zachowań podczas wakacji, zwrócenie uwagi na najczęstsze zagrożenia a tym samym podniesie świadomości społecznej z zakresu bezpieczeństwa podczas letniego wypoczynku.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 11.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Łowca szczurów".

do 10.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Opowieści tajemnicze i szalone".

do 02.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Zatoka Latarni".

Kalendarium
Dziś jest 17 sierpnia 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL