17.02.17, 10:02

Biuro Podróży Reklamy promuje biuro podróży Almatur

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Agencja Biuro Podróży Reklamy jest odpowiedzialna za realizację startującej kampanii promującej letnią ofertę obozów wakacyjnych biura podróży Almatur.

Agencja opracowała pomysł, stworzyła kreację i zrealizowała oraz zaplanowała i zakupiła media na potrzeby kampanii „Zapracuj na swoje wakacje” na zlecenie biura podróży Almatur. Klient zdecydował się przedłużyć współpracę z agencją i powierzyć jej realizację akcji po sukcesie ubiegłorocznej edycji, za którą odpowiedzialne było również Biuro Podróży Reklamy.

Założeniem kampanii jest umożliwienie młodym ludziom w wieku poniżej 18 roku życia zarobienia na swoje wakacje poprzez wykonanie pożytecznych działań, zachęcając tym samym do pochwalenia się swoimi talentami i osiągnięciami. Projekt ma na celu zaaktywizowanie jak największej grupy dzieci i młodzieży do udziału w akcji.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest nakręcenie krótkiego filmu lub zrobienie zdjęcia przedstawiającego jak uczestnicy pomagają w codziennych czynnościach domowych, prezentują zdolności sportowe lub chwalą się osiągnięciami w nauce. Pierwszym krokiem jest zalogowanie się na stronie akcji poprzez Facebooka lub przy użyciu adresu e-mail i umieszczenie linka do materiału video bądź fotografii dokumentujących wykonane zadanie. Publikacje dzieci i młodzieży, powinny być opatrzone hashtagami #Almatur oraz #zapracujnawakacje. Moderatorzy ze strony organizatora, będą na bieżąco oceniać i przyznawać zniżki na obozy Almatur w sezonie letnim 2017. Każdy z użytkowników wykonując różne zadania może uzbierać do 600 zł zniżki. Od momentu zalogowania na stronie konkursowej każdy uczestnik ma 14 dni na zdobywanie zniżek na swój obóz.

Startująca akcja potrwa do końca kwietnia lub do wyczerpania puli zniżek, która wynosi 100 tys. zł. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane takie narzędzia jak SEM, display, video marketing, social media marketing i współpraca z youtuberami oraz blog marketing. Poza przygotowaniem całej akcji, Biuro Podróży Reklamy jest również odpowiedzialna za współpracę z partnerami i patronami akcji.

Agencja obsługuje markę Almatur w zakresie działań w social mediach od czterech lat. W ubiegłych latach zrealizowała kilka kampanii reklamowych na Facebooku, Instagramie, Ask.fm w tym m.in. z akcję z udziałem Marcina Gortata. 

Komentarze

Powiązane

19.08.17, 09:08
telewizja » informacje
Telewizja Polska i Caritas pomogą poszkodowanym
19 sierpnia br. Jedynka pokaże wyjątkowy koncert „Gwiazdy letniego nieba”. W trakcie transmitowanego z kieleckiego amfiteatru wydarzenia widzowie smsami będą mogli pomóc poszkodowanym w nawałnicach. W koncercie przygotowanym przez Telewizję Polską wystąpią polscy wykonawcy z największymi przebojami.
18.08.17, 20:08
telewizja » informacje
Cykl Piraci z Karaibów w TV PULS
TV Puls zaprasza na cykl czterech widowiskowych hitów z serii „Piraci z Karaibów”. 
18.08.17, 19:08
telewizja » informacje
Racja stanu wraca do TVP Polonia
17 sierpnia br., po wakacyjnej przerwie na antenę TVP Polonia powraca w nowym formacie program publicystyczny „Racja Stanu”. Emisja w każdy czwartek o godz. 18:25 i 5:30 oraz poniedziałek o godz. 12:00.
17.08.17, 09:08
telewizja » ludzie
Mikołaj Nowak odpowiada za marketing i promocję telewizji Fokus TV i Nowa TV
Mikołaj Nowak objął funkcję dyrektora marketingu i promocji dwóch telewizji z portfolio Grupy ZPR Media - Fokus TV i Nowa TV. 
17.08.17, 08:08
telewizja » informacje
Martyna Wojciechowska z dziewiątym sezonem cyklu dokumentalnego
Po raz dziewiąty Martyna Wojciechowska spakuje plecak i wyruszy na poszukiwanie fascynujących opowieści z nieodkrytych jeszcze zakamarków globu. Premiera pierwszego odcinka na antenie TVN 10 września br. o godz. 11:00.
16.08.17, 14:08
telewizja » informacje
Gwiazdy Letniego Nieba. Koncert TVP z Kielc
Telewizja Polska przygotowała muzyczne wydarzenie. W sobotę (19 sierpnia br.) Jedynka pokaże dwuczęściowy koncert „Gwiazdy Letniego Nieba” transmitowany z kieleckiego amfiteatru na Kadzielni. 
16.08.17, 11:08
telewizja » badania rynku
Telewizja Polska sportowym liderem weekendu
11 sierpnia br. (piątek) największe średnie udziały miała Jedynka (11,3 proc., dane: NAM). Tego dnia antena była również liderem wieczornego pasma. Widownia Mistrzostw Świata w Londynie wyniosła ponad 2,2 mln (20 proc. udziału w rynku). 
16.08.17, 09:08
telewizja » informacje
Rozpoczęły się nagrania VIII edycji The Voice of Poland
We wrześniu br. wystartuje VIII edycja programu „The Voice of Poland”. To najchętniej oglądane muzyczne show w Polsce. 
16.08.17, 08:08
telewizja » badania rynku
Analiza MEC: SVOD odmienia obyczaje europejskich młodych widzów
Widać wyraźny związek między popularnością serwisów na życzenie z oryginalnymi produkcjami a czasem oglądania telewizji. Na rynkach, które podbiły serwisy SVOD, telewizja jest w odwrocie w młodych grupach wiekowych - pokazuje analiza MEC.
15.08.17, 09:08
telewizja » ludzie
Bernadette McDaid w zespole National Geographic
Bernadette McDaid objęła stanowisko redaktor prowadzącej w londyńskim biurze spółki. McDaid będzie odpowiedzialna za rozwój nowych projektów i nadzór nad ofertą programową spółki National Geographic Channels oraz współpracę z brytyjskimi i międzynarodowymi spółkami produkcyjnym.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 11.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Łowca szczurów".

do 10.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Opowieści tajemnicze i szalone".

do 02.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Zatoka Latarni".

Kalendarium
Dziś jest 21 sierpnia 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

15.09.2017 r., Kraków.

Http://www.Autodoc.PL