17.02.17, 10:02

Biuro Podróży Reklamy promuje biuro podróży Almatur

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Agencja Biuro Podróży Reklamy jest odpowiedzialna za realizację startującej kampanii promującej letnią ofertę obozów wakacyjnych biura podróży Almatur.

Agencja opracowała pomysł, stworzyła kreację i zrealizowała oraz zaplanowała i zakupiła media na potrzeby kampanii „Zapracuj na swoje wakacje” na zlecenie biura podróży Almatur. Klient zdecydował się przedłużyć współpracę z agencją i powierzyć jej realizację akcji po sukcesie ubiegłorocznej edycji, za którą odpowiedzialne było również Biuro Podróży Reklamy.

Założeniem kampanii jest umożliwienie młodym ludziom w wieku poniżej 18 roku życia zarobienia na swoje wakacje poprzez wykonanie pożytecznych działań, zachęcając tym samym do pochwalenia się swoimi talentami i osiągnięciami. Projekt ma na celu zaaktywizowanie jak największej grupy dzieci i młodzieży do udziału w akcji.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest nakręcenie krótkiego filmu lub zrobienie zdjęcia przedstawiającego jak uczestnicy pomagają w codziennych czynnościach domowych, prezentują zdolności sportowe lub chwalą się osiągnięciami w nauce. Pierwszym krokiem jest zalogowanie się na stronie akcji poprzez Facebooka lub przy użyciu adresu e-mail i umieszczenie linka do materiału video bądź fotografii dokumentujących wykonane zadanie. Publikacje dzieci i młodzieży, powinny być opatrzone hashtagami #Almatur oraz #zapracujnawakacje. Moderatorzy ze strony organizatora, będą na bieżąco oceniać i przyznawać zniżki na obozy Almatur w sezonie letnim 2017. Każdy z użytkowników wykonując różne zadania może uzbierać do 600 zł zniżki. Od momentu zalogowania na stronie konkursowej każdy uczestnik ma 14 dni na zdobywanie zniżek na swój obóz.

Startująca akcja potrwa do końca kwietnia lub do wyczerpania puli zniżek, która wynosi 100 tys. zł. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane takie narzędzia jak SEM, display, video marketing, social media marketing i współpraca z youtuberami oraz blog marketing. Poza przygotowaniem całej akcji, Biuro Podróży Reklamy jest również odpowiedzialna za współpracę z partnerami i patronami akcji.

Agencja obsługuje markę Almatur w zakresie działań w social mediach od czterech lat. W ubiegłych latach zrealizowała kilka kampanii reklamowych na Facebooku, Instagramie, Ask.fm w tym m.in. z akcję z udziałem Marcina Gortata. 

Komentarze

Powiązane

22.06.17, 11:06
telewizja » informacje
Polska gospodarka przez piractwo internetowe traci ponad 3 mld zł rocznie
Piractwo w Internecie przybiera w ostatnich latach na sile. Z nielegalnych źródeł treści korzysta co drugi polski internauta w wieku 15-75 lat. 
22.06.17, 09:06
telewizja » informacje
TNT i Cartoon Network w jakości HD w sieci UPC
Dwa flagowe kanały z portfolio Turnera są już dostępne od 19 czerwca br. w jakości HD dla klientów telewizji cyfrowej UPC Polska. 
21.06.17, 18:06
telewizja » informacje
XIX Mazurska Noc Kabaretowa na żywo w TV Puls
Telewizja Puls oraz Stowarzyszenie Promocji Sztuki Kabaretowej „PAKA” zapraszają na XIX Mazurską Noc Kabaretową. Na deskach amfiteatru w Mrągowie wystąpią kabarety, m.in. Ani Mru-Mru, Jurki czy Formacja Chatelet.
21.06.17, 16:06
telewizja » ludzie
Adrian Harasim dyrektorem programowym Eski TV i Eski TV Extra
Adrian Harasim został dyrektorem programowym kanałów muzycznych ESKA TV i ESKA TV EXTRA. Nowe obowiązki będzie łączył z funkcją szefa muzycznego Eski TV, którą pełni od momentu powstania stacji.
20.06.17, 19:06
telewizja » badania rynku
3,7 miliona widzów meczu Polska – Szwecja w Polsacie i Polsacie Sport
Drugie spotkanie Polaków, podczas rozgrywanych w Polsce piłkarskich Mistrzostw Europy U-21 oglądało w Polsacie i Polsacie Sport 3,7 miliona widzów.
20.06.17, 08:06
telewizja » informacje
Znamy Trenerów VIII edycji The Voice of Poland
Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny, Baron i Tomson oraz Michał Szpak zasiądą w trenerskich fotelach „The Voice of Poland”. Premiera 8. edycji talent-show jesienią w TVP2.
19.06.17, 23:06
telewizja » informacje
Festiwal w Opolu jednak się odbędzie. We wrześniu
Telewizja Polska i Miasto Opole ogłosiły że zawarły "satysfakcjonujące obie strony porozumienie" dotyczące organizacji Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu.
19.06.17, 14:06
telewizja » badania rynku
3,7 mln widzów meczu Polska – Słowacja w Polsacie i Polsacie Sport
3,7 miliona widzów, to średnia łączna widownia dwóch anten meczu Polska – Słowacja podczas Mistrzostw Europy U-21, które od piątku rozgrywane są w Polsce.
17.06.17, 16:06
telewizja » informacje
Nowe oprogramowanie dekoderów HD produkcji Cyfrowego Polsatu
Z myślą o abonentach korzystających z dekoderów HD produkcji Cyfrowego Polsatu operator zaprojektował nowe oprogramowanie. 
16.06.17, 19:06
telewizja » badania rynku
Wrocław w rytmie disco z dużą widownią w Polsacie i Disco Polo Music
Podczas koncertu „Wrocław w rytmie disco” wyemitowanego 14 czerwca br., Polsat był liderem w trakcie nadawania zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie 16-49. Średnia widownia imprezy na antenie Telewizji Polsat wyniosła 2,6 miliona. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 23.08.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Czerwona kartka dla Sprężyny".

do 22.08.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Stuletnia Gospoda".

Kalendarium
Dziś jest 24 czerwca 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

15.09.2017 r., Kraków.

Http://www.Autodoc.PL