17.02.17, 10:02

Biuro Podróży Reklamy promuje biuro podróży Almatur

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Agencja Biuro Podróży Reklamy jest odpowiedzialna za realizację startującej kampanii promującej letnią ofertę obozów wakacyjnych biura podróży Almatur.

Agencja opracowała pomysł, stworzyła kreację i zrealizowała oraz zaplanowała i zakupiła media na potrzeby kampanii „Zapracuj na swoje wakacje” na zlecenie biura podróży Almatur. Klient zdecydował się przedłużyć współpracę z agencją i powierzyć jej realizację akcji po sukcesie ubiegłorocznej edycji, za którą odpowiedzialne było również Biuro Podróży Reklamy.

Założeniem kampanii jest umożliwienie młodym ludziom w wieku poniżej 18 roku życia zarobienia na swoje wakacje poprzez wykonanie pożytecznych działań, zachęcając tym samym do pochwalenia się swoimi talentami i osiągnięciami. Projekt ma na celu zaaktywizowanie jak największej grupy dzieci i młodzieży do udziału w akcji.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest nakręcenie krótkiego filmu lub zrobienie zdjęcia przedstawiającego jak uczestnicy pomagają w codziennych czynnościach domowych, prezentują zdolności sportowe lub chwalą się osiągnięciami w nauce. Pierwszym krokiem jest zalogowanie się na stronie akcji poprzez Facebooka lub przy użyciu adresu e-mail i umieszczenie linka do materiału video bądź fotografii dokumentujących wykonane zadanie. Publikacje dzieci i młodzieży, powinny być opatrzone hashtagami #Almatur oraz #zapracujnawakacje. Moderatorzy ze strony organizatora, będą na bieżąco oceniać i przyznawać zniżki na obozy Almatur w sezonie letnim 2017. Każdy z użytkowników wykonując różne zadania może uzbierać do 600 zł zniżki. Od momentu zalogowania na stronie konkursowej każdy uczestnik ma 14 dni na zdobywanie zniżek na swój obóz.

Startująca akcja potrwa do końca kwietnia lub do wyczerpania puli zniżek, która wynosi 100 tys. zł. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane takie narzędzia jak SEM, display, video marketing, social media marketing i współpraca z youtuberami oraz blog marketing. Poza przygotowaniem całej akcji, Biuro Podróży Reklamy jest również odpowiedzialna za współpracę z partnerami i patronami akcji.

Agencja obsługuje markę Almatur w zakresie działań w social mediach od czterech lat. W ubiegłych latach zrealizowała kilka kampanii reklamowych na Facebooku, Instagramie, Ask.fm w tym m.in. z akcję z udziałem Marcina Gortata. 

Komentarze

Powiązane

22.05.17, 17:05
telewizja » informacje
Cyfrowy Polsat promuje pakiet Rodzinny HD
Cyfrowy Polsat wystartował z kampanią informującą o nowej promocji z pakietem Rodzinnym HD .
22.05.17, 15:05
telewizja » seriale
Premiera Twin Peaks w HBO3 i HBO GO
Nowy serial SHOWTIME „Twin Peaks” zadebiutował w Polsce 22 maja br., w HBO3 i HBO GO o godz. 3.00 nad ranem – równolegle ze światową premierą w USA. 
22.05.17, 13:05
telewizja » informacje
Opole 2017: TVP kieruje pozwy przeciwko mediom
Telewizja Polska wydała oświadczenie w sprawie Festiwalu Opole 2017. Jednak na razie TVP nie informuje o tym, kto wystąpi, lecz zapowiedziała pozwy przeciwko mediom.
22.05.17, 07:05
telewizja » informacje
Joyce Meyer w OPOKA.TV
OPOKA.TV rozpocznie pod koniec maja br. emisję programu Joyce Meyer.
21.05.17, 19:05
telewizja » informacje
Ekskluzywne bloki reklamowe w ofercie Premium TV
Biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadziło ofertę umożliwiającą emisję spotów reklamowych w „blokach ekskluzywnych”, umieszczonych bezpośrednio przed, w trakcie oraz zaraz po wyjątkowych spotkaniach sportowych transmitowanych na żywo.
21.05.17, 17:05
telewizja » informacje
MultiSIM w jednym abonamencie od INEI i Play
Do czterech kart SIM w jednym abonamencie można zamówić w promocji MultiSIM INEA. Po raz pierwszy oferta dostępna jest także poza siecią operatora. Usługi mobilne INEA są świadczone przy współpracy z PLAY.
20.05.17, 12:05
telewizja » informacje
Ridley Scott stworzy blok programowy dla TNT
Stacja TNT nawiązała współpracę z Ridleyem Scottem. Reżyser „Łowcy Androidów” zrealizuje dla kanału specjalny blok programowy wypełniony autorskimi formatami z gatunku science fiction.
19.05.17, 13:05
telewizja » seriale
Koty i zaloty. miniserial sponsorowany przez markę Whiskas
„Koty i zaloty”, nowy serial emitowany na antenie Polsatu, to ośmiodcinkowy cykl sponsorowany przez markę Whiskas. 
19.05.17, 08:05
telewizja » informacje
Dwie korony. TVP w Cannes z premierową koprodukcją
22 maja br. na 70. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes odbędzie się światowa premiera koprodukowanego przez Telewizję Polską dokumentu fabularyzowanego „Dwie Korony" w reż. Michała Kondrata. 
18.05.17, 15:05
telewizja » informacje
Kliniki Marzeń w TVN Style od 24 maja
24 maja br. startuje nowy program TVN Style „Klinika Marzeń”, którego partnerem została warszawska Klinika Medycyny Estetycznej ESTELL. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 23.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 24 maja 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL