17.02.17, 10:02

Biuro Podróży Reklamy promuje biuro podróży Almatur

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Agencja Biuro Podróży Reklamy jest odpowiedzialna za realizację startującej kampanii promującej letnią ofertę obozów wakacyjnych biura podróży Almatur.

Agencja opracowała pomysł, stworzyła kreację i zrealizowała oraz zaplanowała i zakupiła media na potrzeby kampanii „Zapracuj na swoje wakacje” na zlecenie biura podróży Almatur. Klient zdecydował się przedłużyć współpracę z agencją i powierzyć jej realizację akcji po sukcesie ubiegłorocznej edycji, za którą odpowiedzialne było również Biuro Podróży Reklamy.

Założeniem kampanii jest umożliwienie młodym ludziom w wieku poniżej 18 roku życia zarobienia na swoje wakacje poprzez wykonanie pożytecznych działań, zachęcając tym samym do pochwalenia się swoimi talentami i osiągnięciami. Projekt ma na celu zaaktywizowanie jak największej grupy dzieci i młodzieży do udziału w akcji.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest nakręcenie krótkiego filmu lub zrobienie zdjęcia przedstawiającego jak uczestnicy pomagają w codziennych czynnościach domowych, prezentują zdolności sportowe lub chwalą się osiągnięciami w nauce. Pierwszym krokiem jest zalogowanie się na stronie akcji poprzez Facebooka lub przy użyciu adresu e-mail i umieszczenie linka do materiału video bądź fotografii dokumentujących wykonane zadanie. Publikacje dzieci i młodzieży, powinny być opatrzone hashtagami #Almatur oraz #zapracujnawakacje. Moderatorzy ze strony organizatora, będą na bieżąco oceniać i przyznawać zniżki na obozy Almatur w sezonie letnim 2017. Każdy z użytkowników wykonując różne zadania może uzbierać do 600 zł zniżki. Od momentu zalogowania na stronie konkursowej każdy uczestnik ma 14 dni na zdobywanie zniżek na swój obóz.

Startująca akcja potrwa do końca kwietnia lub do wyczerpania puli zniżek, która wynosi 100 tys. zł. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane takie narzędzia jak SEM, display, video marketing, social media marketing i współpraca z youtuberami oraz blog marketing. Poza przygotowaniem całej akcji, Biuro Podróży Reklamy jest również odpowiedzialna za współpracę z partnerami i patronami akcji.

Agencja obsługuje markę Almatur w zakresie działań w social mediach od czterech lat. W ubiegłych latach zrealizowała kilka kampanii reklamowych na Facebooku, Instagramie, Ask.fm w tym m.in. z akcję z udziałem Marcina Gortata. 

Komentarze

Powiązane

25.04.17, 08:04
telewizja » badania rynku
Rekordowa oglądalność El Clasico w ELEVEN SPORTS
Spotkanie ligi hiszpańskiej Real Madryt – FC Barcelona, które kanał Eleven pokazał 23 kwietnia br. o 20:40, obejrzało łącznie ponad 482 tys. (REACH), a średnia oglądalność (AMR) wyniosła blisko 311 tys. widzów.
24.04.17, 20:04
telewizja » informacje
Taki Lajf w MTV Polska HD
22 maja br. na antenie MTV Polska HD zadebiutuje nowa lokalna produkcja w formacie scripted-docu. Serial „Taki Lajf” opowiada historie młodych ludzi u progu ich dorosłego życia. Premierowe odcinki emitowane będą trzy razy w tygodniu o godzinie 17:00.
24.04.17, 19:04
telewizja » informacje
TVP Polonia nagradza za zasługi dla Polski i Polaków
26 kwietnia br. podczas gali na Zamku Królewskim w Warszawie TVP Polonia wręczy doroczne nagrody „Za zasługi dla Polski i Polaków poza granicami kraju”. 
23.04.17, 16:04
telewizja » informacje
Comedy Central Polska z kultowym Latającym Cyrkiem Monthy Pythona
W maju stacja odda hołd największym komikom w historii, czyli twórcom kultowego programu „Latający Cyrk Monty Pythona”. 
23.04.17, 15:04
telewizja » seriale
Cartoon Network wyda składankę piosenek z serialu Steven Universe
Cartoon Network zapowiada premierę albumu muzycznego “Steven Universe Soundtrack: Volume 1”, zawierającego najlepsze utwory z nominowanego do nagrody Emmy serialu. Składanka będzie dostępna do pobrania w wersji cyfrowej od 2 czerwca br.
23.04.17, 11:04
telewizja » informacje
Goldbergowie od 4 Maja br. w Comedy Central
Kasety VHS, walkmany, kolorowe ubrania i dziwne fryzury, czyli lata 80. w czystej postaci. Wszystko to powraca w Comedy Central za sprawą komedii „Goldbergowie” opowiadającej o przygodach ekscentrycznej rodziny.
22.04.17, 11:04
telewizja » informacje
Wielki Test o Podatkach po raz trzeci w TVP1
TVP1 i Ministerstwo Finansów organizują trzeci „Wielki Test o Podatkach”. 24 kwietnia, o godz. 20:15 w studiu zasiądą m.in. gwiazdy estrady, filmu, sportowcy, dziennikarze, którzy sprawdzą swoją wiedzę na temat podatków.
22.04.17, 10:04
telewizja » seriale
Dot. Polska premiera edukacyjnej serii animowane w POLSAT JimJam
Poznajcie Dot (Kropkę), jej przyjaciół, sympatyczną rodzinkę i psa! Ta rezolutna ośmiolatka jest wielką pasjonatką technologii, którą w umiejętny sposób wykorzystuje do zdobywania wiedzy i rozwiązywania bieżących problemów.
21.04.17, 18:04
telewizja » informacje
Disney Junior w oknie otwartym dla abonentów Multimedia Polska
Od 21 kwietnia do 21 maja br., w ramach otwartego okna, wszyscy abonenci Multimedia Polska otrzymają dostęp do kanału Disney Junior. 
20.04.17, 21:04
telewizja » informacje
Golf Channel Polska w sieciach kablowych Multimedia Polska i Vectra
Golf Channel Polska rozpoczyna współpracę z operatorami telewizji kablowej. Multimedia Polska i Vectra to pierwsi operatorzy cyfrowej telewizji kablowej, którzy do swojej oferty programowej włączyli nowy kanał w całości poświęcony golfowi.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 31.05.17

Do zdobycia dwie podwójne wejściówki na koncert.

do 26.05.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 26.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Wakacje nad morzem. Historia miłosna Jane Austen".

Kalendarium
Dziś jest 26 kwietnia 2017
Polecamy
Konferencje

11.05.2017 r., Katowice.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL