17.02.17, 10:02

Biuro Podróży Reklamy promuje biuro podróży Almatur

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Agencja Biuro Podróży Reklamy jest odpowiedzialna za realizację startującej kampanii promującej letnią ofertę obozów wakacyjnych biura podróży Almatur.

Agencja opracowała pomysł, stworzyła kreację i zrealizowała oraz zaplanowała i zakupiła media na potrzeby kampanii „Zapracuj na swoje wakacje” na zlecenie biura podróży Almatur. Klient zdecydował się przedłużyć współpracę z agencją i powierzyć jej realizację akcji po sukcesie ubiegłorocznej edycji, za którą odpowiedzialne było również Biuro Podróży Reklamy.

Założeniem kampanii jest umożliwienie młodym ludziom w wieku poniżej 18 roku życia zarobienia na swoje wakacje poprzez wykonanie pożytecznych działań, zachęcając tym samym do pochwalenia się swoimi talentami i osiągnięciami. Projekt ma na celu zaaktywizowanie jak największej grupy dzieci i młodzieży do udziału w akcji.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest nakręcenie krótkiego filmu lub zrobienie zdjęcia przedstawiającego jak uczestnicy pomagają w codziennych czynnościach domowych, prezentują zdolności sportowe lub chwalą się osiągnięciami w nauce. Pierwszym krokiem jest zalogowanie się na stronie akcji poprzez Facebooka lub przy użyciu adresu e-mail i umieszczenie linka do materiału video bądź fotografii dokumentujących wykonane zadanie. Publikacje dzieci i młodzieży, powinny być opatrzone hashtagami #Almatur oraz #zapracujnawakacje. Moderatorzy ze strony organizatora, będą na bieżąco oceniać i przyznawać zniżki na obozy Almatur w sezonie letnim 2017. Każdy z użytkowników wykonując różne zadania może uzbierać do 600 zł zniżki. Od momentu zalogowania na stronie konkursowej każdy uczestnik ma 14 dni na zdobywanie zniżek na swój obóz.

Startująca akcja potrwa do końca kwietnia lub do wyczerpania puli zniżek, która wynosi 100 tys. zł. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane takie narzędzia jak SEM, display, video marketing, social media marketing i współpraca z youtuberami oraz blog marketing. Poza przygotowaniem całej akcji, Biuro Podróży Reklamy jest również odpowiedzialna za współpracę z partnerami i patronami akcji.

Agencja obsługuje markę Almatur w zakresie działań w social mediach od czterech lat. W ubiegłych latach zrealizowała kilka kampanii reklamowych na Facebooku, Instagramie, Ask.fm w tym m.in. z akcję z udziałem Marcina Gortata. 

Komentarze

Powiązane

21.02.17, 16:02
telewizja » informacje
MŚ w narciarstwie klasycznym na antenie Eurosport 1
Od 22 lutego do 5 marca br. odbędą się Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym w Lahti. Eurosport 1 przeprowadzi około 40 godzin relacji na żywo z tej imprezy.
21.02.17, 12:02
telewizja » informacje
Nuta.TV z nowymi pasmami w wiosennej ramówce
1 marca br. ruszy nowa ramówka kanału NUTA.TV, w której zajdą zmiany i pojawią się nowe pasma.
21.02.17, 10:02
telewizja » badania rynku
Raport TV: TVN liderem w targecie komercyjnym dzięki nowej ramówce
W ubiegłym tygodniu nowym liderem rynku został Polsat. Wyraźnie wzrosły udziały TVN - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl (za okres od 13 do 19 lutego 2017 r.).
21.02.17, 07:02
telewizja » informacje
Trwa 41. edycja BBC Worldwide Showcase
Do 22 lutego br. w Liverpoolu odbywa się BBC Worldwide Showcase - największe targi produkcji telewizyjnej pojedynczego wystawcy na świecie poza Stanami Zjednoczonymi.
20.02.17, 19:02
telewizja » informacje
Kuchnia+ i Domo+ na Instagramie
Wystartowały dwa instagramowe konta kanałów tematycznych platformy nc+ – Kuchni+ i Domo+.
20.02.17, 16:02
telewizja » wywiady
fitWoman i firman. Mobilny trening personalny dla kobiet i mężczyzn
Agencja mobilnego marketingu MOBIEM przygotowała dwie nowe aplikacje fitWoman i fitMan, czyli mobilny trening personalny, nie tylko dla pasjonatów sportów siłowych.
20.02.17, 10:02
telewizja » informacje
TVP inwestuje w e-sport
Telewizja Polska po raz pierwszy przeprowadziła transmisję meczu w e-sportową wersję piłki nożnej. Starcie Legia – Ajax było pokazywane na stronie SPORT.TVP.PL oraz na kanałach TVP w mediach społecznościowych.
19.02.17, 21:02
telewizja » informacje
II sezon programu 365 obiadów Mariety Mareckiej w Kuchni+
W II sezonie „365 obiadów Mariety Mareckiej” prowadząca zaprezentuje potrawy przełamujące kulinarną rutynę. Premierowe odcinki emitowane będą w każdą sobotę od 18 lutego br., na antenie Kuchni+.
19.02.17, 18:02
telewizja » seriale
Premiera miniserialu Wielkie kłamstewka w HBO
Nowy miniserial HBO „Wielkie kłamstewka” zadebiutuje na antenie HBO i w HBO GO w poniedziałek, 20 lutego br. o godz. 3.00 w nocy – równolegle z premierą amerykańską. 
19.02.17, 12:02
telewizja » informacje
Międzynarodowy Wyścig „Solidarności” i Olimpijczyków z większą oprawą na antenie TVP
16 lutego br., został podpisany list intencyjny między TVP i NSZZ „Solidarność” w sprawie współpracy przy organizacji Międzynarodowego Wyścigu „Solidarności” i Olimpijczyków. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 15.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 24.03.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 26 lutego 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

22.04.2017 r., Lublin.

Http://www.Autodoc.PL