17.02.17, 11:02

K2 Media dla Ultimo

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

K2 Media wygrała przetarg na strategię mediową dla ULTIMO S.A. działajćej na rynku zarządzania wierzytelnościami. Do zadań agencji należy zaplanowanie i realizacja działań mediowych w 2017 r. – w TV oraz w Internecie.

K2 Media zaplanuje i zakupi kampanię mediową (online i offline) dla wrocławskiej firmy zarządzającej wierzytelnościami ULTIMO S.A. Start kampanii zaplanowany został na marzec br. Za kampanię od strony kreacji odpowiada ADHD Warsaw.

W przeszłości firma ULTIMO S.A. współpracowała z agencją interaktywną K2, działającą w obrębie tej samej Grupy co K2 Media.

Komentarze

Powiązane

18.08.17, 14:08
reklama & PR » ludzie
Awans w K2 Media. Paweł Franke nowym Head of Brand Communication
Paweł Franke awansował na nowo utworzone w K2 Media stanowisko – Head of Brand Communication. Wraz z zespołem strategów będzie poszukiwać szans dla marek klientów agencji na styku kreacji, mediów i wykorzystania danych. 
18.08.17, 11:08
reklama & PR » ludzie
Martyna Adamska i Rafał Kałęcki w Dentsu Aegis Network Polska
Do działu marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki.
18.08.17, 10:08
reklama & PR » informacje
H+K Strategies wspiera komunikację Medicover Polska
Z początkiem lipca br. do portfolio Klientów agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła firma Medicover Polska – jedna z wiodących firm świadczących kompleksową opiekę medyczną.
17.08.17, 19:08
reklama & PR » ludzie
Katarzyna Jędrachowicz nowym PR managerem agencji OS3
Katarzyna Jędrachowicz została PR managerem agencji OS3. To nie pierwszy transfer ze sportu do digitalu w ostatnim czasie. Dyrektor marketingu Legii Warszawa w czerwcu br. przeszedł do twórców Wiedźmina.
17.08.17, 18:08
reklama & PR » ludzie
Bartosz Michalak z Bluerank do Senuto
Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączył Bartosz Michalak. Objął on stanowisko Marketing Manager.
17.08.17, 17:08
reklama & PR » informacje
Desperados Nocturno rozpoczyna kampanię marketingową
Desperados rozpoczyna nową zintegrowaną kampanią marketingową. 16 sierpnia br. ruszyła emisja spotu telewizyjnego, w którym marka przedstawia nowy smak: Desperados Nocturno łączący piwo z tequilą i intrygującą nutą ciemnego rumu.
17.08.17, 16:08
reklama & PR » informacje
Pałac Pacółtowo nawiązał współpracę z agencją iPublicity
W ramach umowy agencja zajmie się bieżącym doradztwem komunikacyjnym, prowadzeniem biura prasowego i relacji z mediami.
17.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
Lightscape dla Adrino 
Lightscape rozpoczyna współpracę z Adrino. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami ogólnopolskimi i branżowymi, a także promocję ekspertów. 
17.08.17, 14:08
reklama & PR » informacje
Getin Bank wybiera do współpracy OMD Optimum Media
Getin Bank rozstrzygnął trwający od kwietnia br. przetarg na obsługę budżetu mediowego. Nowym partnerem banku w zakresie strategii i działań mediowych od września br. będzie OMD Optimum Media
17.08.17, 13:08
reklama & PR » ludzie
Ströer powołuje zespół ds. sprzedaży Metra
Nowym zespołem kieruje Tatiana Stelmachów obejmując stanowisko Metro Managera. Do zespołu dołączyła Justyna Żak jako Senior Metro Account.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 11.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Łowca szczurów".

do 10.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Opowieści tajemnicze i szalone".

do 02.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Zatoka Latarni".

Kalendarium
Dziś jest 21 sierpnia 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

15.09.2017 r., Kraków.

Http://www.Autodoc.PL