17.02.17, 11:02

K2 Media dla Ultimo

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

K2 Media wygrała przetarg na strategię mediową dla ULTIMO S.A. działajćej na rynku zarządzania wierzytelnościami. Do zadań agencji należy zaplanowanie i realizacja działań mediowych w 2017 r. – w TV oraz w Internecie.

K2 Media zaplanuje i zakupi kampanię mediową (online i offline) dla wrocławskiej firmy zarządzającej wierzytelnościami ULTIMO S.A. Start kampanii zaplanowany został na marzec br. Za kampanię od strony kreacji odpowiada ADHD Warsaw.

W przeszłości firma ULTIMO S.A. współpracowała z agencją interaktywną K2, działającą w obrębie tej samej Grupy co K2 Media.

Komentarze

Powiązane

13.12.17, 17:12
| reklama & PR » informacje
Leo Burnett Warsaw dla sieci Kaufland
Leo Burnett wygrał przetarg na całościową strategiczno-kreatywną obsługę sieci sklepów Kaufland. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie br.
13.12.17, 16:12
| reklama & PR » informacje
Agencja AKON Marketing Partners przygotowała opakowania świątecznych zestawów Schwarzkopf&Henkel
Agencja AKON Marketing Partners wygrała kolejny przetarg na działania dla koncernu Schwarzkopf&Henkel. Po przetargu dla marki Color Expert OMEGAPLEX tym razem są to opakowania do zestawów świątecznych marek Ultime, Syoss, Gliss Kur, Schauma, Taft, got2b, FA, Hattric, Barnangen. 
12.12.17, 21:12
| reklama & PR » informacje
Value Media wykreuje w telewizji markę Eve Sleep
Eve Sleep (marka znana piankowych materacy z żółtą lamówką) wkracza do Polski. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia w zakresie mediów i komunikacji został dom mediowy Value Media, który należy do Group One. 
12.12.17, 16:12
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Kaczmarczyk head of technology w Isobar Poland Group
Andrzej Kaczmarczyk objął stanowisko head of technology w Isobar Poland Group. Jako head of technology Kaczmarczyk będzie zarządzał zintegrowanym działem technologii w Isobar Poland Group.
12.12.17, 14:12
| reklama & PR » informacje
Skierniewice z odświeżonym logotypem
Skierniewice unowocześniły swoje logo. Stało się tak po ośmiu latach posługiwania się poprzednim znakiem graficznym. Nowy logotyp nie zrywa jednak z koncepcją stworzoną w poprzednich latach.
12.12.17, 13:12
| reklama & PR » informacje
Nowe władze Stowarzyszenia Branży Eventowej zapowiadają dalszy rozwój organizacji
Stowarzyszenia Branży Eventowej wybrało nowe władze. Główne cele władz SBE w nowej kadencji to dalszy rozwój organizacji, jeszcze mocniejsze wspieranie działań edukacyjnych oraz kolejne inicjatywy na rzecz wzrostu profesjonalizmu współpracy pomiędzy klientami a branżą eventową.
12.12.17, 10:12
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Karol Kowalski na czele biura sprzedaży reklam CDA.pl
Spółka CwMedia S.A., właściciel serwisu CDA.pl i usługi CDA Premium, rozpoczeła budowę własnej struktury sprzedaży reklamy. Nowo otwartym biurem pokieruje Karol Kowalski.
11.12.17, 20:12
| reklama & PR » informacje
Herbatka LOVE bohaterką kampanii reklamowej TEEKANNE
4 grudnia br. rozpoczeła sie kampania reklamowa marki TEEKANNE. W najnowszym spocie promowana będzie herbatka LOVE, jeden z flagowych produktów firmy. 
11.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
GREY Group Poland komunikuje na nowych rynkach markę PEPCO
Międzynarodowa sieć dyskontów odzieżowo-przemysłowych PEPCO kontynuuje swoją ekspansję w kolejnych krajach CEE. Za całościową koordynację działań komunikacyjnych na nowych rynkach odpowiedzialna jest agencja Grey Group Poland. 
11.12.17, 17:12
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Janulewicz w Deloitte Digital
Do zespołu Deloitte Digital dołączyła Agnieszka Janulewicz, która objęła stanowisko Senior Research Consultant. W zespole Experience Design Janulewicz będzie zarządzała projektami badawczymi, które wspierają cały proces projektowy – od badań eksploracyjnych poprzez fazę ideacji aż po testy z użytkownikami.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 13.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 12.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL