16.02.17, 14:02

The colors of dreams. Brand Support przygotowuje kampanię dla Kinder Chocolate

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

Agencja Brand Support wygrała przetarg Ferrero Polska na przygotowanie kampanii „The colors of dreams” dla marki Kinder Chocolate. Startująca właśnie kampania prowadzona będzie na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę akcji promocyjnej Kinder Chocolate, pod nazwą "The colors of dreams", która właśnie wystartowała i potrwa do połowy kwietnia. Obejmująca swoim zasięgiem kraje nadbałtyckie: Litwę, Łotwę i Estonię kampania będzie prowadzona w telewizji, prasie, internecie oraz przy użyciu materiałów POS.

Osią akcji promocyjnej ma być konkurs, w którym rywalizować będą ze sobą zgłoszone przez rodziców rysunki ich dzieci, o tematyce „Pokój moich marzeń”.

Agencja Brand Support jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywną promocji, obsługę oraz przygotowanie materiałów reklamowych do kampanii wspierającej akcję, w tym m.in. spotu telewizyjnego, strony internetowej promocji, Key Visuali oraz materiałów na potrzeby prasy, kampanii digital, a także materiałów POS.

Zwieńczeniem akcji ma być przemiana trzech pokojów dziecięcych. W każdym z krajów objętych akcją pokój jednego dziecka zostanie całkowicie odmieniony we współpracy z architektem. Inspiracją do przemiany będzie rysunek pokoju marzeń, narysowany przez dziecko i zgłoszony do konkursu przez rodzica. Jako nagrody pocieszenia rozdawane będą tzw. Kinder pufy.

Komentarze

Powiązane

18.10.17, 20:10
reklama & PR » informacje
YieldRiser obsłuży OLX
Firma YieldRiser nawiązała współpracę z portalem z ogłoszeniami OLX.
18.10.17, 19:10
reklama & PR » informacje
Marka Atlantic w portfolio agencji Performante
Performante obsługuje kampanię 777 marki Atlantic. Kampania potrwa do końca br. i dotyczy dziesięciolecia współpracy Atlantic z ambasadorem Krzysztofem Hołowczycem.
18.10.17, 18:10
reklama & PR » informacje
Coldrex wraca po 10 latach na telewizyjne ekrany
Pod hasłem „Silniejszy od przeziębienia i grypy” wystartowała kampania reklamowa marki Coldrex. To pierwsza po dziesięcioletniej przerwie kampania telewizyjna marki.
18.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
Big-Active reklamuje zielone herbaty z mieszankami egzotycznych owoców
Marka Big-Active wystartowała z nową kampanią reklamową zielonych herbat. Spot emitowany jest na antenach takich stacji m.in. jak: TVP, TVN i Polsat.
18.10.17, 16:10
reklama & PR » informacje
MAHLE klientem agencji strategiczno-kreatywnej MOOQ
We wrześniu br. do portfolio klientów MOOQ dołączyło MAHLE Shared Services Poland, które w tym roku otworzyło swoją siedzibę w centrum Wrocławia. 
18.10.17, 15:10
reklama & PR » informacje
OS3 obsłuży w digitalu markę LOYD
OS3 wygrało postępowanie na obsługę jednej z kluczowych marek polskiego producenta kaw, herbat, napojów czekoladowych i musli – firmy Mokate. 
18.10.17, 14:10
reklama & PR » informacje
Cut The Mustard dla Etopiryna i Pyralgina
Agencja Cut The Mustard w ramach wygranego przetargu stworzyła nowe platformy komunikacji leków przeciwbólowych Etopiryna i Pyralgina, produkowanych przez Polpharmę. 
18.10.17, 13:10
reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wolska w Grandes Kochonos Digital
Katarzyna Wolska zasiliła dział kreacji agencji Grandes Kochonos Digital.
18.10.17, 11:10
reklama & PR » informacje
Playtime. Anytime. Golden Tulip zmienia tożsamości marki
Golden Tulip zmienia tożsamość swojej marki, aby stać się wiodącą na świecie siecią ekskluzywnych hoteli. Kluczowa dla nowej strategii marki ma być teraz idea wszechobecnej zabawy. Proces rebrandingu dla istniejących już hoteli potrwa dwa lata.
18.10.17, 10:10
reklama & PR » informacje
Kuba Błaszczykowski w nietypowej roli w nowej kampanii  Lay’s autorstwa BBDO Warszawa 
Wystartowała jedna z najważniejszych, jesienna kampania marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 18.11.17

Do zdobycia jednen egzemplarz książki „Ucieczka znad rozlewiska”.

do 17.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Szczęście na widelcu. Powieść w pięciu daniach”.

do 16.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Czynnik miłości”.

Kalendarium
Dziś jest 19 października 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL