16.02.17, 15:02

Big Picture wprowadza na rynek nową markę Colorista

Nowa marka Colorista
Fot.: materiały prasowe

Na ryku pojawi się Colorista - nowa linia produktów do koloryzacji włosów od L'Oréal Paris.

Marka, adresowana do młodych konsumentów i stworzona we współpracy z najpopularniejszymi e-influencerami na świecie, już w marcu pojawi się na sklepowych półkach w Polsce. Działania PR dla Colorista obejmują media relacje oraz szereg aktywacji w social media. Przetarg na obsługę launchu marki wygrała agencja Big Picture.

Działania PR będą wspierać wprowadzenie marki Colorista na rynek w Polsce oraz budowanie jej świadomości w trakcie całego roku. Ze względu na charakter marki aktywacje PR skupią się wokół współpracy z blogerkami, relacji z top e-influencerami oraz intensywnych media relacji. W planach są także działania niestandardowe.

Agencja Big Picture pozyskała klienta w wyniku przetargu zorganizowanego przez L'Oréal Paris Polska pod koniec 2016 r. Zespół Big Picture odpowiedzialny za działania dla marki Colorista to Helena Korniejew, Senior Consultant oraz Anna Zięba, PR Assistant.

Komentarze

Powiązane

13.12.17, 17:12
| reklama & PR » informacje
Leo Burnett Warsaw dla sieci Kaufland
Leo Burnett wygrał przetarg na całościową strategiczno-kreatywną obsługę sieci sklepów Kaufland. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie br.
13.12.17, 16:12
| reklama & PR » informacje
Agencja AKON Marketing Partners przygotowała opakowania świątecznych zestawów Schwarzkopf&Henkel
Agencja AKON Marketing Partners wygrała kolejny przetarg na działania dla koncernu Schwarzkopf&Henkel. Po przetargu dla marki Color Expert OMEGAPLEX tym razem są to opakowania do zestawów świątecznych marek Ultime, Syoss, Gliss Kur, Schauma, Taft, got2b, FA, Hattric, Barnangen. 
12.12.17, 21:12
| reklama & PR » informacje
Value Media wykreuje w telewizji markę Eve Sleep
Eve Sleep (marka znana piankowych materacy z żółtą lamówką) wkracza do Polski. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia w zakresie mediów i komunikacji został dom mediowy Value Media, który należy do Group One. 
12.12.17, 16:12
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Kaczmarczyk head of technology w Isobar Poland Group
Andrzej Kaczmarczyk objął stanowisko head of technology w Isobar Poland Group. Jako head of technology Kaczmarczyk będzie zarządzał zintegrowanym działem technologii w Isobar Poland Group.
12.12.17, 14:12
| reklama & PR » informacje
Skierniewice z odświeżonym logotypem
Skierniewice unowocześniły swoje logo. Stało się tak po ośmiu latach posługiwania się poprzednim znakiem graficznym. Nowy logotyp nie zrywa jednak z koncepcją stworzoną w poprzednich latach.
12.12.17, 13:12
| reklama & PR » informacje
Nowe władze Stowarzyszenia Branży Eventowej zapowiadają dalszy rozwój organizacji
Stowarzyszenia Branży Eventowej wybrało nowe władze. Główne cele władz SBE w nowej kadencji to dalszy rozwój organizacji, jeszcze mocniejsze wspieranie działań edukacyjnych oraz kolejne inicjatywy na rzecz wzrostu profesjonalizmu współpracy pomiędzy klientami a branżą eventową.
12.12.17, 10:12
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Karol Kowalski na czele biura sprzedaży reklam CDA.pl
Spółka CwMedia S.A., właściciel serwisu CDA.pl i usługi CDA Premium, rozpoczeła budowę własnej struktury sprzedaży reklamy. Nowo otwartym biurem pokieruje Karol Kowalski.
11.12.17, 20:12
| reklama & PR » informacje
Herbatka LOVE bohaterką kampanii reklamowej TEEKANNE
4 grudnia br. rozpoczeła sie kampania reklamowa marki TEEKANNE. W najnowszym spocie promowana będzie herbatka LOVE, jeden z flagowych produktów firmy. 
11.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
GREY Group Poland komunikuje na nowych rynkach markę PEPCO
Międzynarodowa sieć dyskontów odzieżowo-przemysłowych PEPCO kontynuuje swoją ekspansję w kolejnych krajach CEE. Za całościową koordynację działań komunikacyjnych na nowych rynkach odpowiedzialna jest agencja Grey Group Poland. 
11.12.17, 17:12
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Janulewicz w Deloitte Digital
Do zespołu Deloitte Digital dołączyła Agnieszka Janulewicz, która objęła stanowisko Senior Research Consultant. W zespole Experience Design Janulewicz będzie zarządzała projektami badawczymi, które wspierają cały proces projektowy – od badań eksploracyjnych poprzez fazę ideacji aż po testy z użytkownikami.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 13.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 12.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL