16.02.17, 15:02

Big Picture wprowadza na rynek nową markę Colorista

Nowa marka Colorista
Fot.: materiały prasowe

Na ryku pojawi się Colorista - nowa linia produktów do koloryzacji włosów od L'Oréal Paris.

Marka, adresowana do młodych konsumentów i stworzona we współpracy z najpopularniejszymi e-influencerami na świecie, już w marcu pojawi się na sklepowych półkach w Polsce. Działania PR dla Colorista obejmują media relacje oraz szereg aktywacji w social media. Przetarg na obsługę launchu marki wygrała agencja Big Picture.

Działania PR będą wspierać wprowadzenie marki Colorista na rynek w Polsce oraz budowanie jej świadomości w trakcie całego roku. Ze względu na charakter marki aktywacje PR skupią się wokół współpracy z blogerkami, relacji z top e-influencerami oraz intensywnych media relacji. W planach są także działania niestandardowe.

Agencja Big Picture pozyskała klienta w wyniku przetargu zorganizowanego przez L'Oréal Paris Polska pod koniec 2016 r. Zespół Big Picture odpowiedzialny za działania dla marki Colorista to Helena Korniejew, Senior Consultant oraz Anna Zięba, PR Assistant.

Komentarze

Powiązane

23.03.17, 12:03
reklama & PR » ludzie
Karolina Bełkot w Best Brands PR
Do zespołu agencji Best Brands PR dołączyła Karolina Bełkot.
23.03.17, 10:03
reklama & PR » ludzie
Katarzyna Szulc w Infinity Media
W styczniu br., do zespołu Infinity Media dołączyła Katarzyna Szulc, która objęła stanowisko Junior Media Specialist. 
23.03.17, 08:03
reklama & PR » ludzie
Awanse w Szeri Szeri
Agencja Szeri Szeri, należąca do grupy AdNext, utworzyła dwa nowe zespoły.
22.03.17, 18:03
reklama & PR » informacje
Cube Group dla Manutan Polska
Agencja performance marketingowa Cube Group prowadzi działania dla Manutan Polska, europejskiego dostawcy produktów wyposażenia magazynów, warsztatów, zakładów produkcyjnych i biur. 
22.03.17, 16:03
reklama & PR » informacje
18 dzielnic w dedykowanej kampanii marki Królewskie
Jedno miasto, 18 dzielnic i nieskończenie wiele historii i miejsc do odkrycia. Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania tych miejsc.
22.03.17, 12:03
reklama & PR » ludzie
Piotr Wysocki w zespole Centraals
Piotr Wysocki dołączył jako partner do zespołu firmy konsultingowo-technologicznej Centraals, gdzie objął stanowisko Communication & Business Development Directora. 
22.03.17, 10:03
reklama & PR » artykuły
Gemius: Banki w reklamie wideo online
Ponad 153 mln wyświetleń spotów reklamowych w sieci w IV kwartale ostatniego roku – to efekt kampanii banków skierowanych do polskich internautów. Analiza firmy Gemius wskazuje, że najwięcej emisji bankowych reklam wideo miało miejsce na Facebooku, YouTubie i portalach Grupy Wirtualna Polska.
21.03.17, 19:03
reklama & PR » ludzie
Olga Jakubiak w zespole WebTalk
Szeregi agencji interaktywnej WebTalk zasiliła Olga Jakubiak, obejmując stanowisko Content Managera. 
21.03.17, 16:03
reklama & PR » informacje
Aliganza Fashion Agency w sieci SERMO
Aliganza Fashion Agency dołączyła do SERMO – globalnej sieci zrzeszającej agencje komunikacji działające w sektorze marek luksusowych i lifestyle.
21.03.17, 14:03
reklama & PR » informacje
60 proc. internautów ufa treściom zawartym w artykułach sponsorowanych
Większość użytkowników Internetu ufa informacjom i poradom przekazywanym w artykułach sponsorowanych – wynika z badania zrealizowanego przez Grupę On Board Think Kong
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 29.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 23.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki Bernadette McDonald "Alpejscy Wojownicy".

do 22.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 24 marca 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

28 i 29 marca 2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL