16.02.17, 11:02

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowymi władzami

W wyniku Walnego Zebrania Członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, które odbyło się 15 lutego 2017 r. w Warszawie, powołany został nowy skład Zarządu Stowarzyszenia. 

Prezesem po raz drugi wybrany został - dr Krystian Dudek (Właściciel Instytutu PUBLICO, Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas). Wybrano dwóch Wiceprezesów - Andrzeja Pomarańskiego (Communication and Public Relations Director w agencji ModernCorp), który pełnił tę funkcję w poprzedniej kadencji oraz Emilię Zakrzewską-Koszel (Wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr (przedmiot Public Affairs), Student Programu EMBA 2015-2017 Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej), w zarządzie zasiądzie też ponownie Szymon Pieczyński (Właściciel studia kreatywnego Kava Studio, Doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych) oraz debiutująca w tym gronie Katarzyna Domańska (dwukrotny Wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Absolwentka London School of Public Relations).

Zmienił się również skład Rady Nadzorczej PSPR. Członkami tego organu zostali: Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), który został Przewodniczącym Rady Nadzorczej, Andrzej Pawelczak (rzecznik prasowy i dyrektor ds. PR firmy Animex), Luiza Jurgiel-Żyła (account Director w agencji FIRST Public Relations), Marcin Jańczuk (dyrektor ds. PR i marketingu w spółce Metrohouse) oraz Mateusz Witczyński (communication manager w polskim oddziale Astaldi).

"Wśród najważniejszych efektów kończącej się kadencji należy wymienić m.in.: zrealizowaną wspólnie ze Związkiem Firm Public Relations reaktywację i reformę Rady Etyki PR, pozyskanie dla członków PSPR licznych rabatów i bonusów od Partnerów medialnych i branżowych, nawiązanie współpracy z kilkunastoma partnerami zagranicznymi i powołanie International Public Relations Center, przeprowadzenie projektu edukacyjnego Akademia Prawdziwego PRu i realizację cyklu spotkań poświęconych reklamie "Reklamówka" czy zwiększenie liczby członków Stowarzyszenia" - podsumowuje dr Krystian Dudek, Prezes PSPR. "W najbliższym czasie planujemy dla naszych członków i sympatyków bezpłatną, otwartą konferencję PSPR DAY. Zapraszamy cenionych ekspertów, którzy opowiedzą o fake’newsach, rynku influencerów, odbudowie wizerunku znanych marek, bezpowrotnych zmianach rynku medialnego czy marketingu politycznym" - dodaje Dudek.

Komentarze

Powiązane

23.03.17, 12:03
reklama & PR » ludzie
Karolina Bełkot w Best Brands PR
Do zespołu agencji Best Brands PR dołączyła Karolina Bełkot.
23.03.17, 10:03
reklama & PR » ludzie
Katarzyna Szulc w Infinity Media
W styczniu br., do zespołu Infinity Media dołączyła Katarzyna Szulc, która objęła stanowisko Junior Media Specialist. 
23.03.17, 08:03
reklama & PR » ludzie
Awanse w Szeri Szeri
Agencja Szeri Szeri, należąca do grupy AdNext, utworzyła dwa nowe zespoły.
22.03.17, 18:03
reklama & PR » informacje
Cube Group dla Manutan Polska
Agencja performance marketingowa Cube Group prowadzi działania dla Manutan Polska, europejskiego dostawcy produktów wyposażenia magazynów, warsztatów, zakładów produkcyjnych i biur. 
22.03.17, 16:03
reklama & PR » informacje
18 dzielnic w dedykowanej kampanii marki Królewskie
Jedno miasto, 18 dzielnic i nieskończenie wiele historii i miejsc do odkrycia. Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania tych miejsc.
22.03.17, 12:03
reklama & PR » ludzie
Piotr Wysocki w zespole Centraals
Piotr Wysocki dołączył jako partner do zespołu firmy konsultingowo-technologicznej Centraals, gdzie objął stanowisko Communication & Business Development Directora. 
22.03.17, 10:03
reklama & PR » artykuły
Gemius: Banki w reklamie wideo online
Ponad 153 mln wyświetleń spotów reklamowych w sieci w IV kwartale ostatniego roku – to efekt kampanii banków skierowanych do polskich internautów. Analiza firmy Gemius wskazuje, że najwięcej emisji bankowych reklam wideo miało miejsce na Facebooku, YouTubie i portalach Grupy Wirtualna Polska.
21.03.17, 19:03
reklama & PR » ludzie
Olga Jakubiak w zespole WebTalk
Szeregi agencji interaktywnej WebTalk zasiliła Olga Jakubiak, obejmując stanowisko Content Managera. 
21.03.17, 16:03
reklama & PR » informacje
Aliganza Fashion Agency w sieci SERMO
Aliganza Fashion Agency dołączyła do SERMO – globalnej sieci zrzeszającej agencje komunikacji działające w sektorze marek luksusowych i lifestyle.
21.03.17, 14:03
reklama & PR » informacje
60 proc. internautów ufa treściom zawartym w artykułach sponsorowanych
Większość użytkowników Internetu ufa informacjom i poradom przekazywanym w artykułach sponsorowanych – wynika z badania zrealizowanego przez Grupę On Board Think Kong
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 29.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 23.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki Bernadette McDonald "Alpejscy Wojownicy".

do 22.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 24 marca 2017
Polecamy
Konferencje

28 i 29 marca 2017 r., Warszawa.

22.04.2017 r., Lublin.

Http://www.Autodoc.PL