16.02.17, 11:02

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowymi władzami

W wyniku Walnego Zebrania Członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, które odbyło się 15 lutego 2017 r. w Warszawie, powołany został nowy skład Zarządu Stowarzyszenia. 

Prezesem po raz drugi wybrany został - dr Krystian Dudek (Właściciel Instytutu PUBLICO, Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas). Wybrano dwóch Wiceprezesów - Andrzeja Pomarańskiego (Communication and Public Relations Director w agencji ModernCorp), który pełnił tę funkcję w poprzedniej kadencji oraz Emilię Zakrzewską-Koszel (Wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr (przedmiot Public Affairs), Student Programu EMBA 2015-2017 Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej), w zarządzie zasiądzie też ponownie Szymon Pieczyński (Właściciel studia kreatywnego Kava Studio, Doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych) oraz debiutująca w tym gronie Katarzyna Domańska (dwukrotny Wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Absolwentka London School of Public Relations).

Zmienił się również skład Rady Nadzorczej PSPR. Członkami tego organu zostali: Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), który został Przewodniczącym Rady Nadzorczej, Andrzej Pawelczak (rzecznik prasowy i dyrektor ds. PR firmy Animex), Luiza Jurgiel-Żyła (account Director w agencji FIRST Public Relations), Marcin Jańczuk (dyrektor ds. PR i marketingu w spółce Metrohouse) oraz Mateusz Witczyński (communication manager w polskim oddziale Astaldi).

"Wśród najważniejszych efektów kończącej się kadencji należy wymienić m.in.: zrealizowaną wspólnie ze Związkiem Firm Public Relations reaktywację i reformę Rady Etyki PR, pozyskanie dla członków PSPR licznych rabatów i bonusów od Partnerów medialnych i branżowych, nawiązanie współpracy z kilkunastoma partnerami zagranicznymi i powołanie International Public Relations Center, przeprowadzenie projektu edukacyjnego Akademia Prawdziwego PRu i realizację cyklu spotkań poświęconych reklamie "Reklamówka" czy zwiększenie liczby członków Stowarzyszenia" - podsumowuje dr Krystian Dudek, Prezes PSPR. "W najbliższym czasie planujemy dla naszych członków i sympatyków bezpłatną, otwartą konferencję PSPR DAY. Zapraszamy cenionych ekspertów, którzy opowiedzą o fake’newsach, rynku influencerów, odbudowie wizerunku znanych marek, bezpowrotnych zmianach rynku medialnego czy marketingu politycznym" - dodaje Dudek.

Komentarze

Powiązane

22.06.17, 15:06
reklama & PR » ludzie
Marcin Hołyst prezesem Catvertiser
Od czerwca br. stanowisko prezesa Catvertiser – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku – pełni Marcin Hołyst. Jest on odpowiedzialny za kompleksowy rozwój firmy i jej strategicznych obszarów.
22.06.17, 13:06
reklama & PR » informacje
Mea Group z nową identyfikacją wizualną
Agencja Mea Group wprowadza nową identyfikację wizualną. Opiera się ona na rozwiązaniach graficznych, inspirowanych kluczowymi dla Mea Group wartościami. 
22.06.17, 12:06
reklama & PR » artykuły
Nie tylko milenialsi, czyli reklama mobilna a konsumenci po czterdziestce
Urządzenia mobilne stanowią jedno z kół napędowych rozwoju reklamy w Internecie. Ich rosnąca popularność stawia jednak pytanie o to, w jakim stopniu mogą okazać się pomocne w komunikacji z osobami w wieku dojrzałym. Artykuł Nikodema Sarny, Smart AdServer, Business Development Manager, Demand CEE.
22.06.17, 11:06
reklama & PR » informacje
Adrian Meronk w kampanii marki Bytom
Adrian Meronk podjął współpracę z marką Bytom. Najlepszy polski golfista promuje swoim wizerunkiem letnią kolekcję 2017. Kampania z udziałem Meronka potrwa do końca sierpnia br.
21.06.17, 14:06
reklama & PR » informacje
Las w mieście. ŠKODA z niestandardową akcją wizerunkową na Placu Bankowym w Warszawie
Od 17 do 25 czerwca br. na Placu Bankowym w Warszawie ŠKODA Polska przeprowadza niestandardową akcję. Na jednym ze stołecznych placów posadziła las i zorganizowała strefę relaksu dla mieszkańców. 
21.06.17, 12:06
reklama & PR » informacje
Codemedia: Aflofarm liderem wydatków na reklamę w branży farmaceutycznej
Tylko w pierwszym kwartale 2017 r. branża farmaceutyczna przeznaczyła na promocję ponad 311 milionów zł czyli o 10 proc. więcej niż rok temu. Prawie 93 mln zainwestował Aflofarm - polski producent leków bez recepty i suplementów diety – co daje 30 proc. wydatków całej kategorii i tyle co skumulowany budżet kolejnych siedmiu firm w zestawieniu top reklamodawców. 
21.06.17, 11:06
reklama & PR » ludzie
Ala Moderska w zespole Mint Media
Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Ala Moderska. Objęła ona stanowisko Account Manager.
21.06.17, 09:06
reklama & PR » ludzie
Martyna Grzesiak w zespole H2O Creative
Agencja H2O Creative wzmacnia dział Client Service. Do ekipy agencji dołączyła Martyna Grzesiaki zajęła stanowisko Account Directora.
21.06.17, 08:06
reklama & PR » informacje
Ruszyła Legendarna Loteria SPECJAL 2017
SPECJAL, jedna z największych marek regionalnych Europy, organizuje Legendarną Loterię, gdzie do wygrania są miliony piw Specjal oraz tysiące nagród  – kufle i bluzy z grafikami Legendy Północy.
20.06.17, 18:06
reklama & PR » informacje
Zenith: stabilny wzrost rynku reklamowego w Polsce i na świecie
Według najnowszej prognozy agencji mediowej Zenith polski rynek reklamowy urośnie w tym roku o 2,2 proc., a łączna wartość inwestycji w reklamę sięgnie na koniec roku 7,061 mld PLN netto.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 23.08.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Czerwona kartka dla Sprężyny".

do 22.08.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Stuletnia Gospoda".

Kalendarium
Dziś jest 24 czerwca 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

15.09.2017 r., Kraków.

Http://www.Autodoc.PL