16.02.17, 17:02

Jacobs sponsorem programu Idol

Marka Jacobs
Fot.: materiały prasowe

Po 12 latach przerwy program „Idol” wrócił na antenę Telewizji Polsat. Sponsorem produkcji została marka Jacobs.

Współpraca producenta kawy ma wpisywać się w nową strategię komunikacji marki opartej na pobudzaniu do realizacji marzeń. Mowa o kampanii „Kawa za marzenie”.

Agencja Havas Sports & Entertainment wspiera markę w działaniach związanych z lokowaniem produktu, a także ogółem działań sponsoringowych przy programie „Idol”.

Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS.

Komentarze

Powiązane

25.04.17, 18:04
reklama & PR » informacje
COLFARM współpracuje z Ideo Force
COLFARM rozpoczęło współprace z agencją interaktywną Ideo Force, która zajmie się częścią e-marketingowych działań, skupionych wokół marki 2KC. Umowa obejmuje m.in. pozycjonowanie oraz analizę UX serwisu 2kc.pl.
25.04.17, 15:04
reklama & PR » wydarzenia branżowe
Kryzysy nam niestraszne
Ponad 300 osób uczestniczyło w Kongresie Profesjonalistów Public Relations, który odbył się w rzeszowskim hotelu Hilton Garden Inn w dniach 20 i 21 kwietnia br. Tegoroczne spotkanie branży PR obfitowało nie tylko w interesujące prelekcje – w jego trakcie odbyły się także debata oksfordzka, warsztaty praktyczne oraz sesja naukowa. 
25.04.17, 15:04
reklama & PR » informacje
Czysta forma smaku. REDD’S z nowymi opakowaniami i kampanią
Żurawina, Malina z Granatem oraz Jabłko z Trawą Cytrynową – to warianty, które REDD’S prezentuje w nowej postaci. Kampanię, której towarzyszy hasło „Czysta forma smaku”, wspiera nowy spot z Rastamanem.
25.04.17, 10:04
reklama & PR » informacje
1. urodziny Brzuszka Twojego Maluszka. Kampania marki Bebiko Junior
Ruszyły działania marketingowe Bebiko Junior „1. urodziny Brzuszka Twojego Maluszka”, poprzez które marka wspólnie z rodzicami chce celebrować tak ważny dzień, jakim są pierwsze urodziny maluszka. 
25.04.17, 09:04
reklama & PR » ludzie
MAGINE tworzy nowy dział - UX, pokieruje nim Igor Pietrzak
Agencja IMAGINE stworzyła w swoich strukturach nowy dział – UX (User Experience). Nowym działem pokieruje Igor Pietrzak, Art Director i współudziałowiec agencji.
25.04.17, 07:04
reklama & PR » informacje
Chleb na zakwasie z pieca opalanego drewnem w Biedronce wspierany kampanią TV
Chleb pszenno-żytni na zakwasie w rustykalnym stylu, wypiekany w piecu opalanym drewnem, trafił do sprzedaży we wszystkich sklepach Biedronka. Nowy produkt wspierany jest kampanią reklamową.
24.04.17, 15:04
reklama & PR » ludzie
Łukasz Ciuchnicki i Michał Oleksów w Cut The Mustard
Michał Oleksów i Łukasz Ciuchnicki pracują ze sobą od czterech lat, ostatnio w VML Poland jako seniorski team kreatywny. W kwietniu br. dołączyli do zespołu Cut The Mustard.
24.04.17, 14:04
reklama & PR » informacje
Grandes Kochonos Digital dla #KenwoodChallenge
Wystartowała kampania #KenwoodChallenge z Katarzyną Wolską, realizowana przez Grandes Kochonos Digital.
24.04.17, 12:04
reklama & PR » wywiady
Bartosz Jeziorański: Producent sprzętu AGD nie musi być nudny
Rozmowa z Bartoszem Jeziorańskim, General Manager, Haier Poland Sp. z o.o. o działaniach online marki Haier i o nowym projekcie online.
24.04.17, 11:04
reklama & PR » informacje
Królewskie dalej z Legią
Marka Królewskie, sponsor i nowe władze klubu Legia ogłosiły przedłużenie umowy o kolejne trzy lata.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 31.05.17

Do zdobycia dwie podwójne wejściówki na koncert.

do 26.05.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 26.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Wakacje nad morzem. Historia miłosna Jane Austen".

Kalendarium
Dziś jest 26 kwietnia 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL